וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודים הציעו חוזים לבוסקטס ואלבה כדי לפתות את ליאו מסי - אך הוא חושש

אל הילאל רוצה לייצר למסי "סביבה מוכרת" ומנסה להנחית גם את וראטי. הבעיה: הוא חושש מפערים תרבותיים ומההתאקלמות של משפחתו. בספרד טוענים: הוא כבר סיכם, וישחק בערב הסעודית בעונה הבאה, אבל ברצלונה לא מוותרת

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

אל הילאל ממשיכה לעשות הכל כדי להנחית את ליאו מסי אצלה. הקבוצה הסעודית שהגישה לפרעוש את הצעת החוזה הגדולה אי פעם - עם שכר של כ-400 מיליון יורו בשנה (פי שניים מכריסטיאנו רונאלדו) - מנסה לפתות את מסי גם בדרכים אחרות, ועל פי דיווחים מנסה להחתים כמה מחבריו הקרובים ביותר הענף, כדי לייצר לו "סביבה מוכרת" במועדון.

המועדון כבר הגיש הצעות לשניים משחקני ברצלונה, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס, שנחשבים קרובים למסי. השלושה אף סעדו יחד בארוחת ערב יחד עם נשותיהם בזמן הביקור האחרון של מסי בברצלונה, ארוחה שהתפרשה על ידי התקשורת הקטלאנית כרמז לחזרתו של מסי לברצלונה.

הסעודים מאמינים שאם יצליחו לשכנע את אלבה ובוסקטס לחתום, מסי לא פספס הזדמנות להתאחד איתם ויבוא בעקבותיהם. שחקן נוסף שאל הילאל מנסה להחתים הוא מרקו וראטי, אחד השחקנים הקרובים למסי בחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן.

ליאונל מסי ברצלונה עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
ימשוך את מסי יחד איתו? אלבה/רויטרס

כך או כך, מסי לא ממהר לקבל את ההחלטה ולעבור לסעודיה. לפי העיתונאי ג'רארד רומרו, הכוכב הארגנטינאי חושש מאוד מהמעבר למדינת ערב, חושש מפערים תרבותיים שיגרמו לו להרגיש אי נוחות, ומוטרד גם משאלת ההתאקלמות של בני משפחתו למדינה.

אגב, על פי התוכנית "אל צ'ירינגיטו", מסי כבר "נתן את הסכמתו לאל הילאל וישחק בערב הסעודית בעונה הבאה". על פי הדיווחי, הוא כלל לא קיבל הצעה מברצלונה,שמסובכת מבחינה פיננסית ועוד לא בטוחה כיצד תוכל לממן את החתמתו, והנשיא לאפורטה "לא רוצה להבטיח למסי דברים שלא יוכל לקיים".

על פי כל הדעות, מסי היה רוצה לחזור לברצלונה אך מבין שלא בטוח שהדבר יתאפשר, והמעבר שלו לערב הסעודית הוא רק אם באמת יראה סופית שאין סיכוי לחזור לברצלונה. על פי העיתונאי ג'רארד רומרו, "ברצלונה ממשיכה לעבוד בניסיון להחזיר את מסי, וכרגע אין להם שום עדות על כך שהוא סיכם עם הסעודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully