וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיולי: "אם לאאו לא יוכל לפתוח, הוא לא יהיה בסגל"

ההחלטה לגבי שיתופו של כוכב מילאן בחצי גמר האלופות מול אינטר תתקבל רק בבוקר המשחק (ד', 22:00). אינזאגי: "זה לא ישנה את תכנית המשחק שלנו. נצטרך להשתמש בראש ובלב"

חצי גמרהסתיים10/05/2023
מילאן
    0
    • (8) דזקו
    • (11) מחיטריאן
    אינטר
    תקציר: מילאן - לאציו 0:2/ספורט1

    נאפולי זכתה באליפות, סמפדוריה הגדולה ירדה ליגה, המאבק על מקומות 2-4 בעיצומו, אבל מחר (רביעי, 22:00) מילאן ואינטר ייפגשו למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות וכל הכותרות הספורטיביות באיטליה עוסקות בזה.

    דרבי דלה מדונינה מספר 236 בכל המסגרות, כשלאינטר 87 ניצחונות, למילאן 79 ו-69 מפגשים הסתיימו ללא הכרעה. ב-2003 האדומים-שחורים עברו את הכחולים-שחורים בחצי הגמר בזכות שער חוץ (0:0 ו-1:1) וב-2005 שוב הייתה זו מילאן שניצחה, הפעם ברבע הגמר עם 0:5 בסיכום המשחקים.

    שחקן מילאן רפאל לאאו. Marco Luzzani, GettyImages
    רוב התחזיות פסימיות. לאאו/GettyImages, Marco Luzzani

    מילאן

    במילאן כל תשומת הלב בימים האחרונים מופנית לרפאל לאאו - ישחק או לא ישחק. הפורטוגלי שיגר תחזית אופטימית בסוף השבוע, אבל לאחר מכן במועדון הטילו ספק בכשירות שלו. בכל מקרה שום דבר עדיין לא ברור וב"סקיי איטליה" מספרים שסטפנו פיולי יקבל החלטה סופית מחר בבוקר - בהתאם כמובן לעצת הצוות הרפואי. ההערכות בלבד הן שלאאו לא יהיה כשיר ואלכסיס סאלמאקרס אמור לתפוס את מקומו.

    "אם הוא לא יוכל לפתוח, הוא גם לא יישב על הספסל", אמר פיולי לפני מסיבת העיתונאים. "נראה מחר בבוקר איך הוא ירגיש, כרגע הכל פתוח". במסיבת העיתונאים עצמה אמר מאמן הרוסונרי: "זה מדהים לשחק במשחקים הללו, החבר'ה כל כך נרגשים. הרבה אנשים חושבים שאינטר פייבוריטית, אבל אנחנו פשוט רוצים להופיע. כבר הדחנו את טוטנהאם ונאפולי, אנחנו מאמינים שאפשר להדיח כל קבוצה. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף ומצפים לאנרגיות אדירות בסן סירו".

    אוליבייה ז'ירו הוסיף: "זה דרבי, משחק מיוחד ואני אוהב לשחק במשחקים כאלה. אני גאה להיות חלק ממילאן ונרגש מאוד למחר. נצטרך את כולם ב-110 אחוז, ברור לנו שאפשר לעשות דברים גדולים עם האיכויות והאופי שלנו. ברמות הללו, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    שחקני אינטר חוגגים שער של רומלו לוקאקו. TIZIANA FABI/AFP, GettyImages
    אינטר במומנטום טוב יותר/GettyImages, TIZIANA FABI/AFP

    אינטר

    אינטר היא הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב יותר מבין השתיים. הנראזורי ניצחו חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות, ספגו במהלכם רק פעם אחת והתגברו על יריבות כמו יובנטוס, לאציו, רומא ובנפיקה. אינטר גם ניצחה בשני משחקי הדרבי האחרונים (0:3 בסופר קאפ, 0:1 בליגה) והיא במומנטום מצוין.

    רובין גוזנס בספק, אבל גם אם יהיה כשיר הוא לא יפתח ואת המקום בכנף השמאלית יתפוס פדריקו דימרקו. רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס יתופקדו בצוותא בחוד ובמרכז הקישור סימונה אינזאגי מתלבט: ניקולו בארלה יפתח והנריך מחיטריאן, מרצלו ברוזוביץ' וחסן צ'לחנוילו נאבקים על שני מקומות נוספים.

    "כולנו יודעים את האיכויות של לאאו", אמר סימונה אינזאגי. "יכול להיות שהוא ייעדר, אבל זה לא ישנה את תכנית המשחק שלנו. במשחקים הללו, כל שחקן שישחק ייתן הכל. זה דרבי. זה ה-דרבי, כולנו יודעים את חשיבות המשחק הזה. נצטרך להשתמש בראש ובלב שלנו".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: חסוס חיל מנסאנו (ספרד)
    אצטדיון: סן סירו (מילאנו)

    הגומלין יתקיים ביום שלישי הבא.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully