וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הולאנד זרק בוטנים על אוהדי ריאל. אגוארו נגד פפ

אלפי הולאנד נזרק מהיציע אחרי עימות עם אוהדים, בנו ספג ביקורת ("רודיגר עשה ממנו בדיחה") ואגוארו לא הבין איך אלבארס לא מקבל צ'אנס: "זה תמוה". גווארדיולה מצידו מרוצה: "מי ציפה שנביס אותם?". הנרי על דה בראונה: "השחקן הכי חכם שראיתי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

מנצ'סטר סיטי אמנם לא ניצחה הערב (שלישי) את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, אבל שער יוצא מן הכלל של קווין דה בראונה מחק יתרון של ויניסיוס וקבע 1:1 חשוב בחוץ לקראת הגומלין בשבוע הבא באתיחאד.

לסיטי זה היה משחק 21 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, כאשר בליגת האלופות היא גם עדיין לא הפסידה העונה. במאזן הפנימי בין פפ גווארדיולה לקרלו אנצ'לוטי, זה היה התיקו הראשון ביניהם אחרי 8 משחקים עם הכרעה.

דה בראונה השכיח הופעה חלשה יחסית של ארלינג הולאנד שלא מצא את הרשת, ועם פצצה אדירה לשער של טיבו קורטואה הצליח להשיג שער חשוב לקראת שבוע הבא וקיבל את פרס השחקן המצטיין של המשחק מאופ"א. בסיום המשחק, הציגו צילומים בהם נראה בצורה ברורה בעזרת טכנולוגיה המזהה את קווי המגרש כי הכדור בתחילת המהלך שהוביל לשער יצא והגול של התכולים היה צריך בדיעבד להיפסל.

עוד בכדורגל עולמי

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הגנת ריאל שיתקה אותו. הולאנד/רויטרס

רודרי שהראה שיפור ביכולת בעיקר במחצית השנייה פירגן ליריבה שעמדה ממול והיכולת של חבריו לקבוצה: "נשארנו במשחק עם הפילוסופיה שלנו, שמרנו על יכולת המשחק שלנו למרות שזה היה קשה. המפתח היה לבעוט מכל טווח אפשרי, אבל ריאל מדריד הצליחה להגן ולהשקות עלינו במרווחים שבקושי נוצרו. זאת הסיבה שנאלצנו לבעוט מרחוק. אני ניסיתי קצת, ואז הגיע דה בראונה שמצא את הרשת. אנחנו זקוקים לקהל שלנו בשבוע הבא, כי זה רחוק מלהסתיים".

על דה בראונה אמר: "הוא שחקן כל כך חשוב עבורנו, תמיד. סבלנו הרבה והשער שלו הביא לנו את הביטחון ללחוץ ולהשאיר את התוצאה החיובית עד שריקת הסיום".

החלוץ הנורבגי של פפ הפעם לא הופיע והצליח להשפיע בצורה משמעותית על ההתמודדות, ולשם השוואה, לאדרסון היו יותר נגיעות בכדור במשחק (29) לעומת 21 בלבד של הולאנד עם עבודת הגנה אדירה של אנטוניו רודיגר ודייויד אלאבה שעמדו מולו.

באנגליה ביקרו את ההופעה של מלך השערים של סיטי שבעט רק פעמיים לשער של קורטואה: "אמרו שהוא בלתי עציר, אבל רודיגר עשה ממנו בדיחה ושיתק אותו. נעלם לחלוטין, זה שחקן שהבקיע עד היום בממוצע של 58 דקות במפעל? פפ צריך לקוות שהוא יעשה שינוי של 180 מעלות בשבוע הבא אם הוא רוצה לחזור למעמד הגמר".

הערב העגום של הולאנד הסתיים גם עם תקרית חריגה של אביו, שחקן העבר אלפי הולאנד, שהתעמת עם אוהדי ריאל מדריד ביציע הכבוד, סימן תנועות מגונות לעברם ואף זרק לכיוונם בוטנים. לאחר התקרית, מאבטחים הוציאו את הולאנד האב ממקומו, והרוחות ביציעים סערו.

אלפי הולאנד מתעמת עם אוהדי ריאל

פעם נוספת פפ גווארדיולה לא ביצע אפילו חילוף אחד, במה ששחקן העבר של התכולים, סרחיו אגוארו, ביקר במיוחד: "אני לא מבין למה הוא לא הכניס את חוליאן אלברס. אני תוהה, אבל בסוף זה פפ, הוא לא מתחתן עם אף אחד. אם זה היה תלוי בי, הייתי משחק איתו כמעט בכל משחק, אנחנו זקוקים לו בצורה פעילה יותר, כי הוא יכול לייצר ניצוץ ברגע".

המאמן הספרדי סיכם בקצרה את המשחק עם הסבר פשוט: "כשהיינו טובים יותר, הם הבקיעו. כשהם היו טובים יותר, אנחנו הבקענו".

גווארדיולה הוסיף ואמר: "כולם ציפו שנביס את ריאל? מי אלו כולם? הם יודעים מול מי שיחקנו? הם יודעים כמה זכיות יש להם בליגת האלופות? זאת לא אשמתי שהם חשבו שאנחנו צריכים לנצח 0:6. ריאל זאת קבוצה שדורשת ממך המון. הם כל כך טובים, כל כך מנוסים עם איכות, אבל אנחנו דומים. זה חצי גמר, אבל ברביעי הרבה זה יהיה גמר ביתי עם הקהל שלנו. השגנו שער נהדר מדה בראונה והיו לא רגעים טובים בסיום עם הזדמנויות מצדנו".

קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המצטיין במשחק של סיטי. דה בראונה/רויטרס

ג'ק גריליש החמיא לדני קרבחאל איתו התמודד על אגף שמאל שלו: "לשחק מולו זה מיוחד. אני לא יכול לספור את כמות האנשים שאמרו לי לפני המשחק 'שים לב כשאתה משחק מולו שאתה לא...' ואז הסבר מה כדאי לי לעשות. זה היה קרב איכותי, מאוד נהנתי ואני מעריך את היריבות".

מי ששוב סחט מחמאות גדולות הוא כובש השער קווין דה בראונה. תיירי הנרי הגדיל לעשות כשטען שהפנומן הבלגי גדול יותר מסטיבן ג'רארד והגדיר אותו כ"שחקן הכי חכם שראיתי בימי חיי". "מעולם לא נתקלתי במוח כדורגל מבריק כזה. הוא קורא את המשחק הרבה לפני כולם, והיום הוא שיחק בצורה פנטסטית", אמר הנרי.

גם ג'ק גריליש הילל את דה בראונה. "הוא תמיד קר רוח, זה מה שהופך אותו לשחקן כל כך גדול", הסביר. "יש לו מן שלווה פנימית שאי אפשר להסביר. אי אפשר לספור את כמות השערים החשובים והבישולים החשובים שהוא מספק עבורנו. כשיש משחק גדול, הוא תמיד מופיע. משחקים כמו היום מוכיחים כמה הוא גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully