וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל בלתי נתפס": במדריד זועמים על השופטים, אנצ'לוטי נסער

תמונות תלת מימד הוכיחו ששער השוויון של מנצ'סטר סיטי היה צריך להיפסל, המאמן תקף ובתקשורת הספרדית קטלו: "אין בושה יותר גדולה מהשופטים האלה". הצד החיובי בריאל: רודיגר הצטיין וסחט מחמאות, ויניסיוס השווה שיא של רונאלדו, וגם מודריץ' מרוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

בשנה שעברה הכריע ויניסיוס את גמר ליגת האלופות בסטאד דה פראנס, כשהעניק לריאל מדריד 0:1 על ליברפול. מאז הוא כובש בכל משחק בו הוא פותח במפעל וכך היה גם הערב (שלישי) עם שער מרהיב לרשת מנצ'סטר סיטי. האנגלים חזרו ל-1:1 והעבירו את ההכרעה למנצ'סטר ברביעי הבא, אבל אלופת אירופה אף פעם לא יכולה להיחשב לאנדרדוג.

ב"מארקה" שיבחו כמובן את ויניסיוס והיללו את אנטוניו רודיגר ש"הראה מה הוא שווה" כשעצר את ארלינג הולאנד. פרשן "אס" אנטוניו רומרו דווקא היה מוטרד מכך: "החדשות הרעות הערב הן שריאל עשתה תיקו במשחק בו הולאנד לא היה קיים".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד עם ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"הסיכויים עדיין 50:50". לוקה מודריץ' עם ארלינג הולאנד/רויטרס

התגובות

לאחר השימוש בטכנולוגיית התלת-מימד של רשת BEINSport שבה נראה כי הכדור עבר את הקו במהלך שקדם לשער השוויון, אנשי ריאל עברו להתעסק בעיקר בעניין הזה. על פי הצילומים, נראה כי ברנרדו סילבה השתלט על הכדור לאחר שיצא החוצה, וזה קרה לנגד עיניו של קרלו אנצ'לוטי.

מאמן ריאל התייחס לכך בסיום: "ראיתי במו עיניי שהכדור יצא החוצה לפני כן, ובמהלך קודם הייתה קרן שלא נשרקה. השופט לא היה קשוב במיוחד. הוא שלף לי כרטיס ואמרתי לו שיתעסק באלה שעל המגרש ולא במי שבחוץ. לא ברור לי איך לא בדקו את המהלך הזה ב-VAR. הכעס שלי חלף, אני מאושר ונלהב לקראת הגומלין".

גם שחקני ריאל ביקרו את ההחלטה של השופטים. דני קרבחאל סיפר: "שאלנו את השופט מה קרה שם, והוא טען שהמהלך נבדק ב-VAR ושהכדור לא עבר את קו החוץ. עכשיו אנחנו מבינים שזה בכלל לא נכון". לוקה מודריץ' הוסיף: "השופט היה צריך לתת לנו קרן רגע לפני השער של סיטי, והוא פספס את זה. זה חבל מאוד".

ארסן ונגר שפירשן את המשחק אמר ש"אין ספק שה-VAR היה צריך לבדוק שוב את המהלך של ברנרדו סילבה" והודה ש"נעשה עוול גדול לריאל", ובתקשורת המדריד ביקרו את השופטים בחריפות. "גווארדיולה שוב נהנה מסקנדל שיפוט בברנבאו", כתבו, ומעבר לשער ה"לא חוקי" לדבריהם, התלוננו גם על מהלכים נוספים בהם ריאל קופחה כביכול, כולל שני פנדלים שבוצעו כביכול ברחבה של סיטי ולא נבדקו על ידי ה-VAR. "השופט ארתור דיאס היה המוציא לפועל העיקרי של מנצ'סטר סיטי המשחק. סקנדל שיפוט כזה לא זכור מאז דניז אייטקין (השופט ב-1:6 המפורסם של ברצלונה על פריז סן ז'רמן). כל ההחלטות הלכו לטובת סיטי, אין בושה גדולה יותר מזה".

עוד בוואלה!

ההכרעה עברה לאנגליה: ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מתלונן לשופט. Angel Martinez, GettyImages
במדריד לא נרגעים. אנצ'לוטי מתלונן לשופט/GettyImages, Angel Martinez

הטענה של אנצ'לוטי נכונה?

על המשחק אמר אנצ'לוטי: "התחושה טובה, היינו תחרותיים ונלחמנו. ביצענו היטב את תכנית המשחק, גם אם התוצאה לא מתגמלת אותנו על כך. זה מפגש שיהיה מאוזן עד הרגע האחרון. סיטי שלטה בחצי השעה הראשונה, אבל לא היינו מודאגים. חיכינו לרגע לצאת להתקפות מעבר יעילות ובמחצית השנייה גם הנענו את הכדור מאחור. כן, יכולנו לנצח הערב. הם יוצאים בהרגשה טובה? גם אנחנו. האוהדים אולי לא יהיו איתנו בגומלין, אבל הם תמיד איתנו בלב".

גם הוא הצטרף למחמאות לרודיגר: "הוא שחקן עם הרבה ניסיון ואיכות. הוא שיחק היטב בהגנה, וזה לא היה קל. בכלל לא קל. הוא סגר היטב את המרווחים בין הקווים".

לוקה מודריץ' סיכם: "סיימנו את המשחק בצורה טובה, הרגשתי טוב. התוצאה פתוחה, שיחקנו טוב ומנענו מהם ליצור הרבה מצבים. חבל על השער שספגנו, אבל נצא לשם וניתן את הכול. ידענו שהם יחזיקו בכדור, לא קל ללחוץ אותם. היינו סבלניים וחיכינו להזדמנות שלנו, ובסופו של דבר הכדור לא היה יותר מדי אצלם. אני חושב שהגיע לנו יותר, אבל זו עדיין תוצאה חיובית ויש לנו ביטחון שאפשר לנצח שם. הסיכויים עדיין 50:50".

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
שער ראשון מתוך ה-15 שהוא מבקיע מחוץ לרחבה. ויניסיוס/רויטרס

המספרים

* ויניסיוס השווה את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו עם שער ב-11 משחקים רצופים בהם פתח בליגת האלופות.

* ויניסיוס הוא הדרום אמריקאי השלישי הכי צעיר שמגיע ל-15 שערים בליגת האלופות. הוא עשה את זה בגיל 22 ו-301 ימים, חברו לקבוצה רודריגו עשה את זה מוקדם יותר העונה בגיל 22 ו-99 ימים וכמובן ליאונל מסי מקדים אותם, כשהגיע ל-15 שערים ב-2009, בגיל 21 ו-288 ימים.

* אגב, כל 14 השערים הקודמים של הברזילאי היו מתוך הרחבה. ה-15 הוא הראשון שנכבש ממרחק.

* בכל המסגרות יש לוויניסיוס העונה 23 שערים ו-21 בישולים. כבר אפשר להגיד שהוא אחד הכדורגלנים הטובים בעולם?

* קרלו אנצ'לוטי השתווה לאלכס פרגוסון כמאמן עם הכי הרבה משחקים בהיסטוריה של ליגת האלופות - 190 כל אחד. בגומלין הוא כבר יהיה השיאן הבלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully