וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מתכננת להנחית את ראמוס וקיין, דה חאה יאריך חוזה

השדים האדומים מוכנים לשבור את שיא ההעברות של המועדון עבור חלוץ בנפיקה, זאת מלבד האנגלי שהפך למטרה המרכזית בקיץ הקרוב. השוער הספרדי ימשיך בקבוצה בשכר מופחת, יהיה השוער הראשון?

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט 1

עוד לפני חלון ההעברות של הקיץ הקרוב, במנצ'סטר יונייטד מודאגים מהיכולת בתקופה האחרונה עם 3 ניצחונות בלבד ב-8 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. להוסיף לכך את המצב בו היא נמצאת עם הפרש נקודה בלבד מעל ליברפול שבכושר יוצא מן הכלל (6 ניצחונות ליגה רצופים), ובאולד טראפורד כבר מתחילים לחשוש מאיבוד המקום לליגת האלופות בעונה הבאה. על אף כאבי הראש המקצועיים, אריק טן האח החל לחשב מסלול לקראת רכש התקפי מאסיבי בדמותם של שניים מהחלוצים המאיימים באירופה.

עם עננת הרכישה הקטארית שעשויה להתרחש בתקופה הקרובה, המאמן ההולנדי מעוניין לחזק את החוד האדום שכרגע מאוייש על ידי ואוט וחהורסט ואנתוני מרסיאל. בפנקס של טן האח עלו שני שמות שיציתו את הדמיון לאוהדי יונייטד - גונסאלו ראמוס מבנפיקה והארי קיין מטוטנהאם.

עוד בכדורגל עולמי

הארי קיין, טוטנהאם מול רפאל וראן, מנצ'סטר יונייטד. Mike Hewitt, GettyImages
ישתפו פעולה כבר בקיץ הקרוב? וראן וקיין/GettyImages, Mike Hewitt

חלוץ התרנגולים קושר לתאטרון החלומות כבר מספר פעמים, עם הרצון שלו להשיג סוף סוף תואר קבוצתי ראשון בקריירה, ואחרי שעקף את וויין רוני בטבלת הכובשים בפרמיירליג, קיין הפך למטרה מספר אחת של השדים האדומים בקיץ הקרוב. לפי ה'מירור' הבריטי, טן האח לא מתכוון לעצור ועשוי לבקש מההנהלה לשבור את שיא ההעברות של המועדון עם רכישה מאסיבית נוספת בדמותו של חלוץ בנפיקה שכבש העונה 25 שערים בכל המסגרות, ובגיל 21 להפוך לרכש היקר בתולדות יונייטד עם תג מחיר של 100 מיליון ליש"ט.

מלבד ההחתמות העתידיות, במנצ'סטר יונייטד הגיעו לסיכום עם דויד דה חאה על הישארותו מעבר לחוזה שלו המסתיים בקיץ הקרוב, כאשר שכרו יופחת מ-350 אלף ליש"ט שהוא מרוויח בחוזה הנוכחי. השוער הספרדי שהגיע ליונייטד בקיץ 2011 חווה ירידה בכושר, אך עדיין ממשיך לעמוד בין הקורות באולד טראפורד כשהוא השוער עם הכי הרבה שערים נקיים העונה בפרמיירליג - 15. על אף הארכת החוזה, לדה חאה לא הובטח שיהיה השוער הראשון בעונה הבאה, כשהשדים האדומים שוקלים לתת הזדמנות נוספת לדין הנדרסון המושאל לנוטינגהאם פורסט.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ימשיך בשכר מופחת. דה חאה/רויטרס

במועדון האדום ממנצ'סטר יקוו לשינויים בבעלות המועדון בקיץ הקרוב, כשאחת ההצהרות של הרוכשים הפוטנציאליים הייתה להביא את השחקנים הטובים בעולם על מנת להחזיר את יונייטד למרכז הבמה של הכדורגל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully