וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה מנתח: השינויים שיסדרו לסיטי זכייה ראשונה באלופות

מאמן מכבי תל אביב לשעבר שיבח את פפ, איתו שיתף פעולה בברצלונה: "אם יעצור את ויניסיוס, הוא 75 אחוז מהדרך לניצחון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי ייפגשו הערב (שלישי, 22:00) פעם נוספת בחצי גמר ליגת האלופות, ממש כמו בעונה שעברה. הפעם, מקווים התכולים להתגבר על הבלאנקוס ואולי לזכות בליגת האלופות - לראשונה בתולדותיהם.

מי שמכיר היטב את פפ גווארדיולה הוא מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה, ששיתף עימו פעולה בברצלונה בשנות התשעים. בטור פרשנות שפרסם היום ב"אינדיפנדנט" הבריטי, ניתח גרסיה את השינויים שלטענתו, "יביא לסיטי את הזכייה הראשונה בתולדותיה בליגת האלופות".

"כשאני מסתכל על סיטי, אני מזהה הרבה מהזמן המשותף שלנו תחת יוהאן קרויף בברצלונה", כתב גרסיה. "ב-1992, כשבארסה חיכתה לזכייה הראשונה בליגת האלופות, קרויף המציא שיטה חדשה בהגנה, קצת כמו שפפ עשה כעת עם ג'ון סטונס. השיטה הזו מאפשרת לפפ לשחק עם הרבה מרווחים, ולשחרר את הולאנד. המהלך הזה הביא לכך שסיטי היא כעת קבוצה שיש לה הכל, שילוב של השליטה של גווארדיולה עם הנפיצות של אחד הסקוררים הטובים בעולם. בגלל זה, אני חושב שזו השנה שלה".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד מול ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איש המפתח. ויניסיוס מול ברנרדו סילבה/רויטרס
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גרסיה הוסיף וניתח את המפגש: "אם משווים בין השחקנים, לדעתי ריאל מדריד עדיפה, יש לה גם יתרון היסטורי. מבחינתי, אם סיטי תצליח לעצור את ויניסיוס, היא 75 אחוז מהדרך לנצח את המשחק. אני בטוח שפפ ינסה להגביל את הנגיעות שלו בכדור, והשיטה ההגנתית הזו תסייע בכך. לפפ יש שני מגנים שמשחקים יותר באמצע, ואז גם הקשרים ההתקפיים קרובים יותר להולאנד.

"הוא הדובדבן שעל הקצפת. בעבר, היה לסיטי מספר 9 מזויף. כעת יש להם סקורר. מעולם לא ראיתי חלוץ כמוהו, הוא קטלני ברחבה, אבל יכול לשחק גם עם הגב לשער ולרוץ לשטחים. אם המשחק מסתבך, הוא יכול להביא לך את השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully