וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה של דני אלבס נדחתה: אשתו "סיבכה" אותו, השופט דחה את טיעוניו

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 21:51

בספרד מדווחים כיצד השופט ביטל את הטענות של עורכי הדין של כדורגלן העבר: "מסקרן מאוד, למה אחרי שיצאו מהשירותים הם לא החליפו מילה?". וכפי שאלבס חשש, הגירושים מג'ואנה סאנז פגעו בסיכוייו להשתחרר למעצר בית

תקציר: ריאל מדריד זוכה בגביע המלך הספרדי אחרי ניצחון 1:2 על אוסאסונה בגמר/ספורט1

דני אלבס יישאר בכלא לאחר שבית משפט בספרד דחה אתמול (שלישי) את בקשתו להשתחרר בערבות בזמן שההאשמות נגדו על תקיפה מינית עדיין נחקרות.

בית המשפט כבר דחה בקשה דומה של צוות ההגנה של אלבס בפברואר, ואמר שיש "סכנה" שהוא יברח מהמדינה ולכן סירב לשחררו. שחקן נבחרת ברזיל לשעבר נעצר בינואר לאחר שהואשם בתקיפה מינית של אישה במועדון לילה ב-30 בדצמבר. הוא הכחיש ואמר שהסקס עם המאשימה היה בהסכמה.

שופט הורה לכלוא אותו ללא ערבות לאחר שניתח את החקירה הראשונית על ידי הרשויות ושמע עדויות של אלבס, של הקורבן לכאורה ושל עדים נוספים.

דני אלבס ואשתו, ג'ואנה סאנז, ב-2018. Julian Finney, GettyImages
ההחלטה שלה להתגרש ממנו מנעה את שחרורו למעצר בית. ג'ואנה סאנז/GettyImages, Julian Finney

עוד בנושא

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עורכי דינו של אלבס הגישו דו"ח בן 200 עמודים וסרטונים ממצלמות אבטחה שלדבריהם מערערים את גרסתם של הקורבן ושל עדים אחרים. עורכי הדין גם חזרו על כך שאלבס יקבל כל אמצעי שיוטל על ידי בית המשפט, כגון מסירת דרכוניו וחבישת מכשיר מעקב, אם ישוחרר בערבות. כאמור, הבקשה נדחתה, כשעל פי החוק הספרדי, על העבירות שבהן נחשד אלבס העונש המקסימלי הוא 15 שנות מאסר.

מה שצריך להדאיג את אלבס זה הצורה שבה השופט דחה את כל הטענות של עורכי הדין שלו. "זה מסקרן", אמר השופט, "אם הכל הלך כל כך טוב בין אלבס לבין הבחורה, למה אחרי שהם יצאו מהשירותים הם לא החליפו ביניהם מילה אחת עד סוף הערב?".

כמו כן, השופט ביטל את הטענה של עורכי הדין של אלבס, על רקע צילומי האבטחה שהראו שהשניים מדברים ומחייכים במועדון הלילה. "זה שהם ביחד, משוחחים, שותים, זה נורמלי - ואין לזה שום קשר למה שקרה בשירותים, ושם כידוע אין תיעוד של המצלמות, בעוד המתלוננת טוענת ששם היא נאנסה על ידי מר אלבס, שכפה עליה יחסי מין".

בנוסף, על אף הניסיון של אלבס להראות שכן יש לו "שורשים" בברצלונה ולכן לא יברח, השופט דחה את הטענה ואמר: "לברזיל ולספרד אין הסכם הסגרה, ואם הוא ייסע לברזיל, הוא יהיה מחוץ לטווח שלנו". כמו כן, למרות שגרושתו הראשונה מתכננת לעבור לברצלונה עם ילדיו, השופט אמר: "העובדה שהוא התגרש מאשתו הקודמת ממחישה שאין לו שורשים".

כמו כן, השופט ציין את שינויי הגרסאות של אלבס, שכזכור בהתחלה הכחיש לחלוטין שקיים עם המתלוננת יחסי מין. "החשוד נתן מספר גרסאות, ובכל פעם הציג עובדות שונות", אמר השופט, "כאשר לפתע התברר לו שנמצא זרע שלו בגופה של המתלוננת, שינה גרסה". כזכור, אלבס טען שבהתחלה הכחיש יחסי מין עם המתלוננת רק כי לא רצה לפגוע באשתו באופן פומבי. כעת מתברר שהגירושים ממנה עולים לו ביוקר.

מהו שער העונה בליגת העל?

12%
עומר אצילי (הפועל ת"א – מכבי חיפה 1:0)
5%
יוני סטויאנוב (נס ציונה – בית"ר י-ם 3:2)
9%
יון ניקולאסקו (הפועל ק"ש – בית"ר י-ם 3:0)
43%
דין דוד (מכבי חיפה – מכבי ת"א 0:2)
5%
גרגורי מורוזוב (בית"ר י-ם – הפועל ת"א 1:2)
4%
זקאריה מוגיס (הפועל ת"א – מ.ס. אשדוד 2:1)
22%
פטריק טוומאסי (מכבי נתניה – מכבי ת"א 1:2)
הסקר הסתיים
30234 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully