וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכתב קורע לב: ג'ואנה סאנז הודיעה שהיא מתגרשת מדני אלבס

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 23:25

הדוגמנית הפתיעה עם הודעה נרגשת, שבה הודיעה שהיא נפרדת מ"אהבת חייה", הכדורגלן שחשוד באונס, וסיפרה מה עבר עליה, כולל תפנית מפתיעה

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

ג'ואנה סאנז פרסמה היום (רביעי) תמונה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו הפתיעה את עוקביה עם מכתב ב"כתב ידה" שבה הוא מודיעה על פרידה רשמית מדני אלבס, הכדורגלן הברזילאי שחשוד באונס.

סאנז כתבה שהיא עברה "חודשים נוראים" מאז שנודע כי בן זוגה הואשם באונס במועדון לילה בברצלונה במהלך הפגרה. עם היוודע החשד, דווח שהיא מזועזעת ורוצה לנתק קשר מאלבס, לאחר מכן ביקרה אותו בכלא והצהירה ש"נראה לכם שאעזוב אותו בשעות הקשות בחייו?", ההערכות היו שהיא נשארת איתו כדי לשפר את סיכוייו להשתחרר בערבות - אבל כעת היא מבהירה רשמית שהיא ממשיכה בחייה. לדבריה, השבר שעברה הוא בעיקר מאחר שגילתה שאלבס הוא לא האדם שהיא חשבה שהוא.

דני אלבס ואשתו, ג'ואנה סאנז, ב-2018. Julian Finney, GettyImages
גילתה שהוא לא מי שהיא חשבה. סאנז/GettyImages, Julian Finney

"מאז שהייתי ילדה, אני כותב את הרגשות שלי כדי להביע את עצמי, אני מניחה שזה כי אני בת יחידה", כתבה סאנז באינסטגרם, "לא משנה מה הסיבה, זה עושה לי טוב. אשמח שהשורות שנכתבו כאן יהיו של אהבה ואושר, אבל זה לא המצב.

"אלה היו חודשים נוראיים, לא הקשים בחיי, כי התמודדתי עם הרבה סערות, אבל הם היו מאוד אפלים וכואבים. תחושת הנטישה והבדידות שוב דופקת על דלתי.

"אלפי שאלות 'למה', ללא מענה. בחרתי כשותף לחיים באדם שבעיניי היה מושלם.

"הוא תמיד היה שם כשהייתי צריכה אותו הכי הרבה. הוא תמיד תמך בי בכל דבר, תמיד דחף אותי לגדול, תמיד אוהב, קשוב... כל כך קשה לי לקבל את זה שהאדם הזה יכול לשבור אותי לאלף חתיכות.

"אני חושבת שייקח לי שנים של חיים להתגבר על הדרך שבה הוא הסתכל עליי כאילו הייתי הדבר הכי מדהים בעולם.

"זה מדהים, כי אני אדם שעובד קשה, עצמאי, אינטליגנטי, מתחשב, אכפתי, כיף, נאמן. אנושית. כל כך אנושית, שלמרות הנזק שהוא גרם לי, אני עדיין כאן לצדו".

עוד בוואלה!

פרטי העדות חושפים את האכזריות של דני אלבס

לכתבה המלאה

היא הבהירה שהיא לא תהיה יותר מעורבת רומנטית הכדורגלן, אבל סירבה לחתוך את הקשר עמו או לנתק אותו לגמרי מחייה.

"אני עדיין ואמשיך להיות איתו, אבל בצורה אחרת. אני אוהבת אותו ואני תמיד אוהב אותו. מי שאומר שאהבה נשכחת, או משקר את עצמו או שלא באמת אהב", סיכמה, "הגיע הזמן לעבור לשלב הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully