וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטי העדות חושפים את האכזריות של דני אלבס, עורכי דינו מצאו "סתירה"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 12:04

ההגנה מטעם הברזילאי בונה על "עיוות נרטיבי בעדות של המתלוננת", אבל בספרד חושפים לא רק איך הטענות של אלבס מתבטלות, אלא צילומים שחושפים את התנהגותו האכזרית

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

דני אלבס נמצא עדיין במעצר בכלא בחשד לתקיפה מינית לכאורה של בת 23 במועדון הלילה סאטון בברצלונה ב-30 בדצמבר האחרון. בעוד שההחלטה הסופית צפויה להתקבל על ידי בית המשפט בברצלונה האם הכדורגלן יישאר בכלא או יקבל שחרור על תנאי, עורך דינו ממשיכים במאמציהם לשחרר אותו, לפחות עד תחילת המשפט.

לפיכך, הם השתמשו במונח "עיוות נרטיבי". שלוש הגרסאות שהברזילאי סיפק נסתרו על ידי הצהרות אחרות וראיות DNA שסיפקו החוקרים. עם זאת, מבחינת עורך הדין של אלבס, יש ראיות לכך שהיחסים בין אלבס לקורבן לכאורה היו בהסכמה. "העיוות הנרטיבי", כדבריו, הוא מאחר שיש פער של שתי דקות בין כניסת הברזילאי לשירותים לבין הקורבן שנכנסה אחריו. זה המפתח של ההגנה, שיוכל לגרום לאלבס לצאת לחופשי עד שהמשפט יסתיים.

לצערו של אלבס, ההצהרות של שלוש החברות של המתלוננת מתאימות לתמונות מהמקום.

עוד בנושא
קרובותיה של קורבן האונס העידו נגד דני אלבס: "נגע בי באיברים פרטיים"
לצד עברייני מין בילדים, דני אלבס מדבר לראשונה מהכלא: "כלום לא מפחיד אותי"

שחקן נבחרת ברזיל, דני אלבס. רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל, דני אלבס/רויטרס
מועדון הלילה שבו לכאורה אנס דני אלבס את המתלוננת. JOSEP LAGO/AFP, GettyImages
מועדון הלילה שבו לכאורה אנס דני אלבס את המתלוננת/GettyImages, JOSEP LAGO/AFP

בליל האירועים ליווה את אלבס השף האישי שלו, ברונו. הוא עצמו היה זה שלאחר ששוחח עם הכדורגלן ניגש למלצר שיצביע על שלוש הבנות, במחווה שתועדה במצלמות האבטחה. המלצר נאלץ להתעקש יותר מפעם אחת כדי לשכנע את הבנות לעלות לאזור שבו חיכו להן הכדורגלן והשף שלו.

הכדורגלן "התעקש מאוד" עם אחת משלוש הבנות, על פי מקורות, אחרי שבתחילה הציג את עצמו כ"שחקן פטאנק", במיוחד לצעירה בת ה-23 שלא זיהתה אותו. לשלוש הבנות לא היה נוח בסיטואציה, ועל פי העדויות ההתנהגות של אלבס גרמה להן לאי נוחות עוד יותר.

כשהחלו לרקוד, ניגש הכדורגלן לשלושתן, כפי שאושר במצלמות האבטחה ועדותן של הנשים. הוא נגע באיבר המין של אחת מהן מעל בגדיה, ובשתיים האחרות לכאורה נגע לבן בישבן. למרות ההתעקשות של אלבס, התמונות תיעדו כיצד הצעירה, שבה התמקד הברזילאי, מושכת את היד של הכדורגלן והודפת אותה, בעודו מניח אותה על ישבנה עד פעמיים.

כעבור זמן קצר אלבס עוזב את הקבוצה ועומד ליד דלת השירותים. "הוא אומר לי לבוא, אבל אני לא יודעת למה", הצהירה הצעירה בפני אחת מחברותיה בעצבנות. תשובתה של חברתה הייתה ברורה ולוותה במחווה שאין לטעות בה, דבר שהמצלמות קלטו. "לכי לשם ותסגרי את זה", ענתה לחברתה, בעודה מצביעה על הכדורגלן ועושה תנועה אופקית ביד, כלומר אומרת לה למהר אליו ו"לסיים את זה" כדי שיוכלו לעזוב.

רצף העובדות, שתועדו במצלמות, יחד עם הצהרות העדים, מנוגדות לגרסתו של הכדורגלן, שמתעקשה כי הוא נכנס קודם לשירותים ולאחר מכן הבחורה עשתה זאת אחריו מרצונה ובידיעה למה היא הולכת. היא הצהירה כי כלל לא ידעה שמדובר בשירותים. לא היה שום שלט שהצביע על כך, כך טענו המלצרים, והיא חשבה שמדובר ביציאה לעישון.

יתרה מזאת, אחת מהבחורות אפילו ירדה לרחבת הריקודים שבקומה שמתחת ועמדה בתור לשירותים, מאחר שהיא חשבה שאין בכלל תאי שירותים באזור ה"VIP" שבו ישב אלבס. לדברי הקורבן, הברזילאי פתח את הדלת, הוביל אותה לחלל קטן מאוד ושם אנס אותה. כל בדיקות ה-DNA מאשרות שהייתה חדירה.

אחרי דקות ארוכות, אלבס יצאה ראשון מהתא, ואחר כך האישה, שהלכה למצוא את חברותיה במטרה לעזוב. הברזילאי לא פנה לחברו והתחבא באזור חשוך במועדון. השינוי בגישה של הכדורגלן לאחר שעזב את השירותים היה דרסטי, וזה הודגש על ידי החוקרים בדו"ח שהגישו לבית המשפט. כשהצעירה יצאה מהחדר הקטן בוכה, חלף על פניה אלבס, דחף אותה והדף אותה אלבס בלי לומר מילה או לגלות שמץ של חיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully