וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אלבס כפה על הקורבן מין אוראלי ושתה דרינק בבר אחרי האונס"

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 18:26

פרטים חדשים נחשפים על פרשת האונס של אקס ברצלונה. ב-'El Periódico' טוענים שאלבס הפיל את הקורבן על הרצפה והתעלם מהבכי שלה לאחר האונס

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

פרשת דני אלבס והאונס ממשיכה להסעיר את ספרד והיום (שישי) בספרד חושפים פרטים נוספים על מעלליו של מגן ברצלונה לשעבר. כזכור, אלבס נכנס לכלא לפני שבוע באישום של תקיפה מינית של צעירה בת 23 במועדון לילה בברצלונה. כעת נחשפים פרטים נוספים, כאשר על פי הדיווחים האונס של אלבס נמשך 16 דקות.

בעיתון 'El Periódico' טוענים ש"דני אלבס הכריח את הקורבן לשבת עליו ולאחר מכן הוא זרק אותה לרצפה והכריח אותה לרדת לו למרות ההתנגדות שלה". כשזו התנגדה הוא סטר לה, הפיל אותה לרצפה וחדר אליה עד שהוא גמר.

דני אלבס במדי פומאס המקסיקנית. רויטרס
יישב כמה שנים בכלא? דני אלבס/רויטרס

הבחורה שאלבס אנס אותה פונתה לבית חולים בברצלונה, אבל זה לא מנע מהברזילאי להתנהג כרגיל אחרי העונה ולפני שהוא עזב את המועדון בו התקיפה התרחשה, הוא הזמין דרינק אחרון מהבר והתעלם מהבחורה שבכתה וסבלה מכאבים. על פי הצהרת הנאנסת השחקן לקח אותה בכוח לשירותים שנמצאו בחדר פרטי במועדון בברצלונה ועל פי החוק בספרד, הברזילאי עלול להיכנס במקרה הטוב לארבע שנים בכלא ובמקרה הגרוע גם לשבת 12 שנים מאחורי סורג ובריח.

בספרד משוכנעים שהגרסה של המתלוננת אמינה, לאחר שהיא גילתה מספר פרטים מוכמנים בחקירתה. בעדות שמסרה למשטרה, היא תיארה קעקוע שאלבס נושא על גופו בצורת חצי סהר. לדבריה, אותו קעקוע שנמצא על בטנו של אלבס, התחכך באזורים אינטימיים שלה בזמן המגע המיני הכפוי ביניהם. הפרט הזה מסגיר כביכול את העובדה שאלבס מסר גרסה שקרית כשטען שהמתלוננת הייתה זו שהתנפלה עליו בתא השירותים, ולא להפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully