וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד עברייני מין בילדים, דני אלבס מדבר לראשונה מהכלא: "כלום לא מפחיד אותי"

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 8:49

כדורגלן העבר יושב באגף שמור בברצלונה ומספר בקור רוח: "עזבתי את הבית בגיל 15. כל חיי התגברתי על קשיים. אתמודד עם כל מה שיגיע"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

דני אלבס מסתגל לחיים בכלא. כדורגלן ברצלונה לשעבר, אחד הכוכבים הגדולים של עולם הכדורגל בעכשור הקודם, נמצא במעצר כבר מספר שבועות בחשד לאונס במועדון של בחורה בת 23 במועדון לילה. למרות שבבית המעצר שבו הוא נמצא ניסו למנוע הדלפות על מצבו ודרשו שכלום לא ידווח לתקשורת, בספרד מדווחים על דברים שאמר לקציני מבחן מקומיים ולאסירים בכלא. "אקבל כל מה שיגיע", הוא אומר, "כלום לא מפחיד אותי".

נציגיו של אלבס מנסים לערער על תנאי המעצר שלו ומבקשים שישוחרר בערבות, כשהברזילאי "מוכן להבטיח שלא יעזוב את ברצלונה ויישאר בעיר כל זמן שיידרש עד תחילת המשפט", על רקע החשש שיברח לברזיל. הוא מוכן להפקיד את דרכונו, לשים צמיד אלקטרוני, להתייצב בכל יום בבית המשפט ולעשות כל מה שיידרש, כולל הפקדה של סכומי כסף גדולים כערבות.

העדות המזעזעת והפרט שהפיל אותו: נחשפו פרטי האונס בו מואשם דני אלבס
חברתה של המתלוננת בפרשת דני אלבס: זו לא הפעם הראשונה שהוא תוקף
אכזריות קשה: "אלבס כפה על הקורבן מין אוראלי ושתה דרינק בבר אחרי האונס"

הכדורגלן דני אלבס. Mohamed Farag, GettyImages
בקור רוח הוא אומר: "אלבס הכדורגלן נשאר בחוץ, הדני שנמצא כאן הוא רק עוד אסיר"/GettyImages, Mohamed Farag

בינתיים הוא יושב באגף 13, לצד אסירים שהואשמו בהתעללות בילדים. הבוקר (שני) בעיתון "La Vanguardia" מדווחים על דברים שאמר בשיחות פנימיות, שלדברי העיתון "אושרו ממספר מקורות שונים". אלבס, שלא זוכה לתנאים מיוחדים כלל וכלל בכלא, אומר: "אקבל כל מה שיגיע. עזבתי את הבית בגיל 15. התגברתי כל החיים שלי על קשיים ומצבים מסובכים. זה יהיה עוד מכשול שאצטרך לעבור. שום דבר לא מפחיד אותי".

הוא ממשיך להתעקש שיחסי המין שקיים עם הבחורה במועדון הלילה "היו בהסכמה מלאה", כדבריו. הוא ממשיך לחלוק תא עם קוטיניו, מי שהיה בעבר שומר הראש של רונאלדיניו. עורך הדין שלו, קריסטובל מרטל, טוען שהסתירות בעדויות של אלבס על אירועי אותו הלילה היו "כי הוא פחד שייחשף בציבור שהוא בגד באשתו". כזכור, בתחילה הכחיש שבכלל היה עם הבחורה.

כאמור, הוא לא זוכה לתנאים מיטבים בגלל היותו ספורטאי מפורסם. בריאיון לקצין מבחן בכלא הוא אמר בקול רגוע, קר רוח, בלי לחשוף הרבה רגשות: "אלבס הכדורגלן נשאר בחוץ, הדני שנמצא כאן הוא רק עוד אסיר". בתחילה עוד סירב לאכול, אבל עתה גם נמצא בארוחות עם כולם, והנוכחות שלו כבר מתקבלת בטבעיות. עוד דווח שביום חמישי שעבר אף השתתף במשחק כדורגל עם אסירים אחרים, לעיני אסירים מאגף 14 הסמוך - הנאשמים באונס ועבירות מין של בוגרים ובוגרות (עמם לאלבס אין מגע).

אמא של אלבס הגיעה לברצלונה, אחרי שכבר נראתה ממררת בבכי ולא מצליחה לעצור את הדמעות בתקשורת בברזיל. בינתיים אלבס מסרב להיפגש עמה, מאחר שהוא לא רוצה שתראה אותו בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully