וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדות המזעזעת והפרט שהפיל אותו: נחשפו פרטי האונס בו מואשם דני אלבס

הכוכב הברזילאי עדיין בבית המעצר, ובספרד דיווחו על האירועים במועדון הלילה שבו לכאורה אנס בת 23: המתקפה האלימה, החורים בגרסה שלו, הממצאים שלטובתה והניסיון שלו לפיצוי כספי שנדחה

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

הפרטים סביב המעצר של דני אלבס ממשיכים להסעיר את התקשורת בספרד ובברזיל, כאשר אחד הכדורגלנים המפורסמים של העשור הקודם בילה כבר לילה שני בבית המעצר בברצלונה מאחר שהוא חשוד באונס של צעירה בת 23 במועדון לילה.

הכדורגלן הברזילאי הגיע לספרד על מנת להשתתף בלוויה של אמא של אשתו, ואמור היה לחזור למקסיקו במהרה, בתקווה לשחק כבר היום (ראשון) במדי קבוצתו פומאס, אבל המשטרה עצרה אותו והשופט סירב לשחרר אותו ולאפשר לו לעזוב מחשש שלא יחזור - על רקע העדות של המתלוננת והראיה עם האישוש הביולוגי על האונס לכאורה.

דני אלבס במדי פומאס המקסיקנית. רויטרס
מפומאס הוא כבר שוחרר. אלבס/רויטרס

האירועים, שבגינם אלבס עלול לספוג עונש מאסר של בין 4 ל-12 שנה, התחוללו לכאורה ב-30 בדצמבר, במועדון בברצלונה. באזור ה-VIP הוא פגש בבחורה והזמין אותה ואת חברותיה לשולחן שלו ושל חבריו. בתחילה הציג את עצמו כ"דני אלבס, שחקן פטאנק מקומי", אבל חבריו הבהירו לה את האמת ושלמעשה הוא כדורגלן מפורסם, מאחר שהיא לא הכירה אותו ולא שמעה עליו. על פי העדות שלה, הם רקדו ביחד והוא הניח את היד שלה על איבר המין שלו מספר פעמים, והיא דחתה אותו.

לאחר מכן הברזילאי ביקש ממנה לבוא איתו לצד, ושם לכאורה דחף אותה לתא שירותים ותקף אותה מינית. היה זה בשעה 4:30 לפנות בוקר, כאשר על פי הדיווחים בעדותה נמסר שהשניים "נאבקו פיזית, והוא בכוח חדר לגופה". הראשון לעזוב את חדר השירותים היה אלבס, שמיהר גם לעזוב את המועדון עם חברו. הקורבן לעומת זאת חיפשה את חברותיה, פנתה למאבטחים במקום מיידית ודיווחה על התקרית, והתלוננה במשטרה שהפעילה מיד את פרוטוקול הנפגעות מינית.

אלבס כבר נעלם, כאשר הגיע האמבולנס לפנות אותה למרפאה בבית החולים, שם עברה את הבדיקות לנפגעות מינית, שבין השאר חיפשו אחר שאריות זרע בגופה. הבגדים שלבשה הפכו לראיה משטרתית, מאחר שנמצאה עליהם טביעת אצבע שלו. אלבס חזר למקסיקו, שם שהה עד לסוף השבוע האחרון, שבו הגיע לספרד להלוויה של חמותו שהלכה לעולמה ביום שישי.

השופטים קבעו שהעדות של המתלוננת נשמעה אמינה, מעבר לראיות שהוגשו, בעוד שבעדות של אלבס נמצאו סתירות. הברזילאי הכחיש בתחילה כל קשר עם המתלוננת, והודה שהיה מועדון אבל התעקש ש"אני לא מכיר את האישה הזאת", בעוד שמצלמות האבטחה הוכיחו שהם היו ביחד, והוא נראה נכנס ויוצא מתא שירותים שבו נמצאו שאריות זרע שלו.

בהתחשב בכך, וביכולות הכספיות שלו להימלט, בעובדה שכבר אין לו שורשים בספרד, שהוא ברזילאי שגר במקסיקו (מדינות שלספרד אין איתן הסכם הסגרה) - השופט החליט להשאיר את השחקן במעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משטרת ברצלונה עוצרת את דני אלבס. רויטרס
פרשה חמורה מאוד. אלבס מובל למעצר בברצלונה/רויטרס

ז'ואנה, אשתו של אלבס, שכאמור איבדה את אמה בימים האחרונים, כתבה ברשתות החברתיות: "אני מבקשת מכלי התקשורת שמחכים מחוץ לביתי לכבד את הפרטיות שלי. איבדתי את אמא שלי בשבוע שעבר, וכשרק התחלתי להתאושש ולעכל את זה שהיא לא איתי, מענים אותי עם המצב של בעלי. תוך שבוע איבדתי את שני עמודי התווך שלי בחיים. גלו קצת אמפתיה, במקום לחפש חדשות בכאב של אנשים אחרים".

אבל הפרטים ממשיכים לזרום, וב"אל פאיס" נטען: המתלוננת כבר דחתה הצעה מאלבס לפיצוי כספי - מאחר שלדבריה היא דורשת צדק, ורוצה שהשחקן ייכלא וישלם על מעשיו בבית המשפט.

על פי דיווחים נוספים, אלבס בקושי אוכל בבית המעצר, קיבל ביקורים רק של רופא ופסיכולוג שלהם הוא מחויב, ממעט לדבר עם הסובבים אותו, ואף לא ניצל את שיחת הטלפון שלה הוא זכאי, מאחר שלכאורה אינו זוכר בעל פה את מספר הטלפון של בני משפחתו ושל חבריו הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully