וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס נעצר בחשד לתקיפה מינית. קבוצתו הודיעה על שחרורו

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 23:17

התפתחות דרמטית: שלושה שבועות אחרי שנפתחה חקירה בחשד שהמגן תקף אישה במועדון לילה בברצלונה, הוחלט להעבירו למאסר ללא אפשרות לשחרור בערבות. פומאס מתנערת ממנו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.1/ספורט1

התפתחות דרמטית בפרשת התקיפה המינית לכאורה של דני אלבס. בית המשפט בברצלונה החליט היום (שישי) לעצור את המגן הברזילאי ולכלוא אותו במאסר ללא אפשרות של שחרור בערבות. מדובר בצעד תקיף שעשוי להצביע על כך שהראיות נגד אלבס מוצקות ומבוססות.

המגן בן ה-39 הועבר מיד עם סיום הדיון למתקן כליאה בקטלוניה, ועדיין ללא ברור מתי יוכל להשתחרר. מדובר בפסיקה מפתיעה שנוגדת את ההערכות לפיהן אלבס לא ייעצר, או לכל היותר ייעצר בתנאים מגבילים. על פי החשד, אלבס ששהה בברצלונה בחופשה בחג המולד, תקף צעירה במועדון לילה בעיר, ונגע באזוריה המוצנעים ללא הסכמה.

על פי הדיווחים, מיד אחרי התקיפה אותה צעירה הזעיקה את כוחות האבטחה במועדון, אולם הוא הספיק לעזוב את המקום לפני שתושאל או תוחקר. לדבריו של אלבס, השניים קיימו מגע מיני בהסכמה מלאה.

דני אלבס, שחקן אוניברסידד נסיונל. Mauricio Salas/Jam Media, GettyImages
הפרשה מסתעפת. דני אלבס/GettyImages, Mauricio Salas/Jam Media

שעות ספורות אחרי הדיווחים מספרד על כך שאלבס נעצר, נקטה עמדה ברורה גם קבוצתו, פומאס המקסיקנית, ששיחררה אותו באופן מיידי.

אלבס נחשב לאחד המגנים הגדולים בהיסטוריה של ברצלונה, שאת מדיה לבש בין השנים 2008-2016, ואף חזר אליה בחצי השני של העונה שעברה. מאז עזיבת הבלאוגרנה הוא משחק במקסיקו ולאחרונה אף נכלל בסגל נבחרת ברזיל למונדיאל 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully