וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתיחות בין שתי הנשים של דני אלבס": מי באמת נמצאת שם בשבילו?

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 12:32

גרושתו של הכדורגלן הגיעה עם ילדיו לברצלונה, פרודתו הטרייה הגיבה בצורה תמוהה על רקע הדיווחים על מתיחות בין השתיים

דני אלבס זכה בסוף השבוע לביקור בבית הכלא מאשתו לשעבר, דינורה סנטאנה, שהגיעה יחד עם שני ילדיו, ויקטוריה ודניאל, למתקן הכליאה שבו כדורגלן העבר עצור. השלושה ביקרו את אלבס, שעצור מאז ה-20 בינואר בחשד לאונס. השלושה לוו על ידי התקשורת, אבל אך העדיפו בתחילה שלא לדבר עם העיתונאים והצלמים.

המשפחה נחתה ביום חמישי שעבר בברצלונה, על מנת למצוא בית ספר לילדים, במטרה להתמקם בעיר ולהתמסר לניסיון לשחרר את אלבס מהכלא. אשתו של אלבס משחקת תפקיד חשוב בטקטיקת ההגנה של עורכי הדין שלו, והעובדה שהם הגיעו לברצלונה אמורה להוכיח לבית המשפט שלכדורגלן יש שורשים בברצלונה, ואולי בכך יתאפשר לו להשתחרר למעצר בית.

ג'ואנה סאנז, בת הזוג של דני אלבס. אינסטגרם, joanasanz, אתר רשמי
תומכת או לא? סאנז/אתר רשמי, אינסטגרם, joanasanz

כידוע, בית המשפט סירב לשחרר את אלבס למעצר בית, מחשש שיברח לברזיל מולדתו, בטענה שאין לו בברצלונה "שורשים". גם העובדה שאשתו, הדוגמנית ג'ואנה סאנז, בחרה להתגרש ממנו ולעזוב אותו אחרי שמונה שנות זוגיות, פגעה בסיכוייו להשתחרר.

"ברור, ברור, אני מקווה שהוא ייצא", אמרה דינורה סנטאנה, אשתו לשעבר, כשהיא וילדיה אמורים להגיע בספטמבר על מנת להשתקע סופית, "אלה רגעים קשים עבורו, אבל זה שהילדים באו הייתה מתנה. היה להם קשה לראות ככה את אבא שלהם. דני התרגש מאוד לראות אותם, הוא התגעגע אליהם, אבל הוא חזק, הוא מאמין בחפותו ומאמין שזה יוכח". לדבריה, "הילדים רוצים להיות קרובים לאבא שלהם ולכן עוברים לכאן".

ג'ואנה סאנז כבר הבהירה כזכור שהיא נפרדת מאלבס ובוחרת להמשיך הלאה בחייה, אחרי שהובהר בפומבי איך בגד בה.

בין שתי הנשים לשעבר "התפתחה מתיחות", לפחות בתקשורת, ועל פי דיווחים נטען שגרושתו הראשונה דרשה מסאנז לעזוב את הנכס של אלבס ו"העיפה אותו משם". סאנז הכחישה את הדברים בתוקף. כאשר נשאלה על הביקור של גרושתו והילדים, ענתה: "גם אני משפחה, לא?". כשנשאלה אם תבקר שוב את אלבס, ענתה: "לא יודעת אם יהיה לי זמן".

כאמור, רבים ברשת ביקרו את סאנז שממשיכה בחייה, ועל פי דיווחים עוברת למדריד וכבר החלה בזוגיות חדשה, בזמן שגרושתו והאקסית הקודמת עדיין תומכת בכדורגלן ומקריבה רבות למענו. סנטאנה נשאלה על יחסיה עם ג'ואנה, וענתה: "זה עניין של דני, אין לי קשר לזה, היא לא מעניינת אותי, יש לי מספיק עניינים עם הילדים".

אתמול אלבס "חגג" יום הולדת 40, ומי שבירכה אותו הייתה האקסית סאנז, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ברכה קצת משונה. "היום זה יום ההולדת של אחד האנשים הכי חשובים בחיי" כתבה, "חשבתי הרבה אם לברך אותו בפומבי, כי אנשים לא מבינים שיש אהבה ואמפתיה שהן מעבר ליחסים... הלוואי ויכולתי לחגוג איתך, אבל זה לא יוכל לקרות, בגלל טעות שהוא משלם עליה ביוקר, אבל אני בטוחה שהאמת תצא לאור בקרוב. ואני כאן, ותמיד אהיה, נוכחת, עם אהבה ללא תנאים".

לפני מספר ימים היא טענה ש"אני מדברת איתו כל יום, זה לא נכון שהגירושים מסובכים, האהבה שלי אליו עדיין בעינה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully