וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים נחשפים: הסכומים שתשקיע ריאל מדריד ברכישת בלינגהאם

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 18:58

לטענת "בילד", נציגי הבלאנקוס יגיעו לגרמניה בימים הקרובים כדי לסכם סופית על צירוף האנגלי שוויתר על הצעות ממנצ'סטר סיטי ומליברפול בשביל סכום עתק

השער של ג'וד בלינגהאם, בורוסיה דורטמונד נגד וולפסבורג/ספורט1

בכירים בהנהלת ריאל מדריד ימריאו בימים הקרובים לגרמניה כדי לסגור סופית את עסקת רכישתו של ג'וד בלינגהאם - כך על פי דיווח ב"בילד" הערב (רביעי).

כידוע, הבלאנקוס מחזרים אחרי קשר בורוסיה דורטמונד כבר חודשים ארוכים, אבל ההוכחה לכך שיש התקדמות הגיעה עם הדיווח שלגרמניה יגיעו יו"ר המועדון, חוסה אנחל סאנצ'ס והיועץ המשפפטי חאבייר לופס-פארה. השניים אמורים לסגור את כל הקצוות. כזכור, בשבוע שעבר כבר פורסם בכלי תקשורת בספרד, בגרמניה ובאנגליה שבלינגהאם דחה את ליברפול ומנצ'סטר סיטי ובחר בריאל מדריד כקבוצתו הבאה.

ג'וד בלינגהאם, דורטמונד. רויטרס
המעבר למדריד קרוב מתמיד. בלינגהאם/רויטרס

לפי "בילד", ריאל מדריד תשלם סכום פיקס של 100 מיליון יורו ותוסיף 40 מיליון בבונוסים שונים שכנראה יפרסו לאורך כמה שנים ויהיו תלויים במשתנים שונים. 20 מיליון מתוך ה-40 ישולמו בכמה פעימות, בהתאם למספר ההופעות של בלינגהאם, ו-20 המיליון הנותרים תלויים בהישגים אישיים של האנגלי, למשל זכייה ב"כדור הזהב". בלינגהאם עצמו ירוויח 20 מיליון יורו לעונה.

בלינגהאם יחגוג רק בחודש הבא את יום הולדתו ה-20, אבל כבר הספיק לבסס את מעמדו בשלוש השנים האחרונות כאחד השחקנים הטובים בעולם. הוא עזב את ברמינגהאם סיטי האנגלית לדורטמונד ביולי 2020, אז הצהובים-שחורים שילמו עבור רכישתו 25 מיליון יורו. שנה לאחר המעבר לגרמניה הוא האריך את חוזהו עד 2025, אבל כבר בשנה שעברה היו פרסומים על כך שהוא עשוי לעזוב, אלא שדורטמונד סירבה בעקבות מכירת ארלינג הולאנד והגיעה עמו להסכם על כך שהוא יימכר בקיץ 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully