וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא קיליאן סן ז'רמן": אמבפה בביקורת על המועדון

פ.ס.ז' שחררה סרטון לקידום חידוש המנויים, בו רק הצרפתי מדבר ומסי וניימאר כלל לא מופיעים. הקליפ הוסר מאז, הכוכב: "לא הסכמתי לאופן הפרסום"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

תקופה לא פשוטה עוברת על פריז סן ז'רמן: אלופת צרפת הודחה מליגת האלופות ומהגביע, הפסידה פעמיים ברציפות בליגה והקהל שורק בוז לליאונל מסי במשחקים הביתיים. היום (חמישי) נאלץ המועדון להתמודד עם תקלה נוספת, הפעם מחוץ למגרש.

הפריזיאם השיקו סרטון לקידום חידוש המנויים לקראת העונה הבאה, ומי שעמד במרכזו באופן כמעט טוטאלי הוא קיליאן אמבפה. הכוכב הצרפתי הוא היחיד שמופיע בסרטון, בעוד מסי וניימאר כלל לא מופיעים בקליפ.

הסרטון המדובר, שבהמשך הוסר

אמבפה החליט להעביר ביקורת על כך וטען שהוא כלל לא עודכן שעומדים לעשות שימוש בדבריו לצורך הסרטון. לדבריו, "זה היה נראה כמו ריאיון פשוט ביום המדיה של הקבוצה, לא הסכמתי לאופן שבו פרסמו את זה. פ.ס.ז' זה מועדון גדול, משפחה גדולה, אבל זה לא קיליאן סן ז'רמן". בעקבות הערותיו של הכוכב, פ.ס.ז' הסירה את הסרטון מהרשתות החברתיות.

החלוץ שהפך העונה למלך שערי המועדון בכל הזמנים כידוע מחזיק בחוזה בעיר האורות עד 2025, עליו חתם בקיץ האחרון בתום סאגה ממושכת וקרב בין פ.ס.ז' לריאל מדריד על שירותיו. בניגוד אליו, ליאונל מסי מסיים חוזה והוא עשוי לעזוב את צרפת הקיץ אחרי שנתיים מאכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully