וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שוב לא הודה לקהל, גאלטייה והנרי ביקרו: "השריקות נגדו מביכות"

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 7:52

הקרע מחריף: אוהדי פ.ס.ז' שוב יצאו נגד הכוכב, שכעס אחרי ההפסד לראן. בתקשורת הצרפתית מפנים כלפיו אצבע מאשימה ("הוא מחוק"), אבל המאמן מגונן וחלוץ העבר כבר מפנטז: "אתה לא יכול לשרוק בוז לאחד השחקנים הטובים בעולם. הלוואי שיחזור לברצלונה, לטובת הכדורגל"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

את השבוע שעבר בילה ליאונל מסי במולדתו. הוא זכה לקבלת פנים מלכותית בארגנטינה, לבש שוב את חולצת הנבחרת לראשונה מאז הזכייה המופלאה בגביע העולמי, כבש שער אחד מול פנאמה ושלושער מול קורסאו, ובעיקר - חייך מאוזן לאוזן כמעט בכל רגע. הימים המאושרים הללו תמו כשהפרעוש שב לפריז סן ז'רמן, ספג שריקות בוז בפעם השנייה ברציפות באצטדיון הביתי שלו, וספג הפסד שני ברציפות - הפעם 1:0 מול ליון.

עוד בכדורגל העולמי

מסי היה חלש, כמו כל קבוצתו - כמעט אף פעולה התקפית לא הצליחה לו, וקשה שלא להעריך כי השמועות הבלתי פוסקות על עזיבה בכלל וחזרה לברצלונה בפרט משפיעות עליו. "כמה מעט נשאר לכם", צייץ ג'רארד מורנו, המסקר את ברצלונה, בתגובה לסרטון של שריקות הבוז. כמו לאחר ההפסד לראן, גם הפעם מסי לא נותר על כר הדשא כדי להודות לאוהדים, ובמקום זאת מיהר לחדרי ההלבשה.

"הלוואי שליאו יסיים את הקריירה בברצלונה", אמר תיירי הנרי, ששיתף עם הכוכב פעולה מ-2007 עד 2010. "אני לא אומר שהוא צריך לעזוב את פריז או להישאר בפריז. אני אוהב לראות אותו בליגה הצרפתית, אבל שריקות הבוז לא עוזרות. זה מביך. אתה לא יכול לשרוק בוז לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. 13 שערים ו-13 בישולים העונה בליגה - הוא השחקן הטוב בעולם. מבחינתי, הוא צריך לחזור בגלל אהבת המשחק, בגלל מה שהוא עשה בברצלונה. הוא לא צריך היה לעזוב כפי שעזב. זה עדיין מפריע לי, ואני מניח שזה מפריע גם לו".

"אני מתקשה להבין את השריקות לליאו", הסכים מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה. "כמובן שאנחנו מצפים לקבל תפוקה מליאו ומקיליאן בכל משחק, ושהם יצילו את המצב. לאו הוא המוציא לפועל שלנו, והוא משקיע מאמצים רבים. כשאתה כל כך משקיע, לפעמים זה לא עובד. אבל אי אפשר לצפות שהוא או קיליאן יעשו הכל לבד".

לדבריו של גאלטייה, "מסי מנסה כל הזמן, לפעמים הוא מצליח, לפעמים פחות, אבל הוא תמיד ממשיך להתאמץ. קשה לי לשמוע את השריקות הללו, כי אני יודע כמה הוא מתאמץ על המגרש, וכמה הוא תרם לנו בחלקים רבים של העונה. הוא הוביל הסקורר המוביל והמוסר המוביל בכל הליגות הבכירות. היכולת שלנו תלויה גם בשחקנים אחרים, הם צריכים להיות מסוכנים יותר כשסוגרים אותו חזק".

עוד בוואלה!

מסי שוב ספג בוז, פ.ס.ז' רשמה הפסד בית שני רצוף - 1:0 מול ליון

לכתבה המלאה

"החוזה של ליאו נגמר בקיץ, אבל בהתבסס על ההופעות האחרונות שלו, פרידה תהיה האפשרות הכי טובה עבור השחקן וגם עבור המועדון", כתב העיתונאי ג'ונתן ג'ונסון ב-CBS. "תמיד היתה שם מערכת יחסים פושרת בלבד. זו לא רק אשמת מסי, אבל הכושר הירוד שלו משקף את המצב של פריז - היא זקוקה למהפכה, ולדור צעיר יותר. את המשכורת הגבוהה המשולמת לו אפשר להשתמש במקומות אחרים".

גם בתקשורת הצרפתית מפנים אצבע מאשימה כלפי מסי ויתר הכוכבים. מסי ואמבפה קיבלו אמש ציון 3 בלבד ב"ל'אקיפ", ועל ההופעה שלהם נכתב בלקוניות: "מחוקים".

כך או כך, עם או בלי קשר למסי, פ.ס.ז' פשוט לא מוצאת את עצמה. היא הפסידה 8 משחקים מתוך 18 בשנת 2023 - מספר שיא. הפעם האחרונה בה פ.ס.ז' הפסידה כל כך הרבה משחקים מתוך 18, הייתה בשנת 2001.

"הבעיה בפ.ס.ז' היא שברגע שהמטרה מספר 1 של העונה לא הושגה, העונה פחות או יותר נגמרה עבור כולם", ניתח לורן בלאן. "אם פ.ס.ז' הייתה עולה שלב בליגת האלופות, הכל היה בסדר עכשיו. אבל ברגע שהם הודחו, הכל נעצר והכל נגמר. קשה להניע את העסק מחדש".

"אנחנו לא מכבדים את המועדון", הודה דנילו הכעוס בסיום. "אנחנו לא נותנים הכל, ואם אנחנו לא נותנים הכל בבית, קשה לנצח. זו תקופה קשה, צריך להתעורר, היריבות רק שש נקודות מאחורינו. צריך לשנות דברים, אבל זה לא התפקיד שלי להגיד מה".

כריסטוף גאלטייה הוסיף: "זה ההפסד השמיני שלנו ב-2023, זה יותר מדי כשאתה פריז סן ז'רמן. זה מאכזב, כי התחלנו טוב. היתה חסרה לנו קצת גאווה. כמובן שזו אכזבה גדולה. לא פשוט לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully