וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "חובה להיות רעבים יותר". שואו: "הרמה צנחה אחרי הפגרה"

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 21:30

מנג'ר יונייטד הודה שההפסד לניוקאסל היה מוצדק. המגן: "זה בלתי מתקבל על הדעת". האו חגג עליה למקום השלישי: "זה מגיע לנו"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:2/ספורט1

לאחר ההפסד בגמר גביע הליגה, נקמה הערב (ראשון) ניוקאסל במנצ'סטר יונייטד עם 0:2 גדול שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה. המגפייז קטעו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון מול השדים האדומים והם סופרים העונה ארבע נקודות ליגה מול הקבוצה של אריק טן האח - הכי הרבה שלהם מאז עונת 2011/12.

היה זה ניצחון ליגה שלישי ברציפות של ניוקאסל, והמסע אל עבר ליגת האלופות נמשך. מנגד, יונייטד סיבכה את עצמה עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, וכעת המרחק שלה מטוטנהאם החמישית עומד על נקודה בלבד (לתרנגולים משחק עודף). ארבע משמונת ההפסדים של יונייטד העונה בפרמיירליג הגיעו ללא קאסמירו (לעומת שלושה ב-19 המשחקים ששיחק), והוא הולך לבלות עוד שני משחקים בחוץ בשל ההרחקה - מול ברנטפורד ואברטון.

עוד בכדורגל העולמי

יונייטד רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא שער זכות, לראשונה מאז פברואר 2020. "לצערי, הם היו עדיפים היום", הודה טן האח. "בעיקר בכל הנוגע לנחישות, תשוקה, רצון - הם יותר רצו לנצח. חייבים להיות רעבים ולתת הכל בכל משחק. משחק ההתקפה שלנו לא היה מספיק טוב. נצטרך להתמודד עם המפלה הזאת וללמוד לקח. כבר חזרנו אחרי ליברפול. אני לא מודאג. אני מאמין בקבוצה הזאת ובטוח שנחזור מזה".

לוק שואו הוסיף: "לא לזה ציפינו. הגיע לנו להפסיד. הרמה שלנו צנחה אחרי פגרת הנבחרות, זה ברור. הרגשנו טוב כשהגענו לכאן, אבל המשחק נפתח ועשינו בדיוק את ההיפך ממה שעשינו באימונים. זה בלתי מתקבל על הדעת. דיברנו בחדר ההלבשה, ונדבר שוב. ארסנל וסיטי הן שתי הקבוצות הכי טובות, הן לא מפסיקות לנצח. הדבר הכי חשוב הוא להגיע לליגת האלופות".

עוד בוואלה!

תחשבו שלישית: ניוקאסל גברה 0:2 על יונייטד ועקפה אותה בטבלה

לכתבה המלאה

אדי האו המאושר נשאל האם זו היתה ההופעה הטובה ביותר מאז שמונה לתפקיד, ואמר: "מבחינת היכולת והתוצאה, זה בהחלט בצמרת. הניצחון הזה הגיע לנו, זה לא היה מזל. אני מרוצה מאוד. האווירה באצטדיון היתה מחשמלת".

דן ברן הוסיף: "זה מיוחד מאוד, מעולם לא אהבנו את יונייטד כאוהדי ניוקאסל. העונה אנחנו טובים מהם, אז כיף לנצח אותם. כשמסתכלים על לוח המשחקים, זה תמיד המשחק שאנחנו רוצים לנצח".

גארי נוויל החמיא: "ניוקאסל פנטסטית, במחצית הראשונה היא לא ניצלה את ההזדמנויות, אבל בחצי השני זה קרה. הסיפור הוא ניוקאסל - היא זו ששמה את הלחץ על יונייטד במאבק על הטופ 4. היא היתה הרבה יותר טובה, בכל נקודה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully