וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה באירוע של ארגון אוהדי פ.ס.ז': "יודע שלא עמדנו בציפיות"

הארגון ציין 15 שנה להיווסדו, החלוץ כיבד בנוכחותו ונאם: "העונה הזאת לא הייתה מהטובות ביותר. רוצים להמשיך ביחד ולסיים עם אליפות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

ארגון KST, הוותיק ביותר מבין שישה גרעינים שמרכיבים את "קולקטיף אולראס פריז", ארגון אוהדי פריז סן ז'רמן, ציין היום (ראשון) 15 שנה להיווסדו עם אורח מכובד במיוחד: קיליאן אמבפה. אחד הקפטנים של הקבוצה מעיר האורות הגיע לאירוע ביחד עם אשרף חכימי, וניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר של אחדות בין השחקנים לאוהדים על רקע המתיחות במועדון בשבועות האחרונים.

"אני מדבר גם בשם כל השחקנים והמועדון, אלה שלא היו יכולים לבוא, כדי להראות לכם כמה אתם חשובים לנו. לצערי, אנחנו לא יכולים להביע את זה", אמר אמבפה בנאום שצולם והופץ ברשת. "היינו רוצים לעשות יותר ותמיד אפשר לעשות יותר, אבל זה המצב. כולנו ביחד. אני יודע שהעונה הזאת לא הייתה מהעונות הטובות ביותר, לא עמדנו בציפיות של המועדון, שלכם ושלנו. אנחנו רוצים להמשיך ביחד כדי לסיים טוב את העונה ולזכות באליפות".

כידוע, פריז סן ז'רמן שוב כשלה בליגת האלופות, המטרה העיקרית שלה, כשהודחה בשמינית הגמר שנה שנייה ברציפות אחרי הפסד כפול לבאיירן מינכן. מעבר לערפל מעל עתידו של המאמן כריסטוף גאלטייה, לא מן הנמנע שגם ליאונל מסי יעזוב את הקבוצה. אמבפה חתום עד יוני 2024 ולכן יוכל בחודש ינואר הקרוב לנהל משא ומתן עם איזו קבוצה שיחפוץ, אם וכאשר ירצה לעזוב למועדון בו יוכל להשיג סוף סוף את הזכייה המיוחלת בליגת האלופות. בינתיים, הערב יקוו החלוץ ואוהדי ארגון KST להמשיך בחגיגות במשחק הביתי נגד ליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully