וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי לא הודה לקהל ומיהר לחדרי ההלבשה: "סיים את דרכו בפריז?"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 21:54

הכוכב נראה מתוסכל מאוד לאחר שספג שריקות בוז מאוהדי האלופה בהפסד לראן. ויטיניה: "מתנצל בפני הקהל, לא יכולנו לדמיין את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

את הערב הזה ליאונל מסי ירצה לשכוח, ומהר. כוכב פריז סן ז'רמן ספג שריקות בוז מאוהדי קבוצתו לפני שריקת הפתיחה מול ראן, שלא בפעם הראשונה העונה. בסיום, אחרי ששוב גילה יכולת מאכזבת ולא הצליח להושיע מהפסד 2:0, הוא לא נותר על כר הדשא להודות לאוהדים, כשם שעשו קיליאן אמבפה ורוב שחקני האלופה האחרים, ובמקום זאת הוריד את החולצה ומיד ירד לחדרי ההלבשה, מלווה במרקו וראטי. "זה אומר שהוא סיים את דרכו בפריז?" תהה רשאד רחמן, עיתונאי המסקר בעיקר את ברצלונה.

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"השחקנים שלי נתנו הכל", התעקש כריסטוף גאלטייה בסיום. "היו לנו שמונה שחקני נוער בחדר ההלבשה, ידענו שיהיה קשה. אי אפשר להאשים את השחקנים שלא רצו, זה לא נכון. זה לא פשוט לשחק בלי המנהיגים בהגנה. ביצענו טעויות, אבל זה הגיוני עם הגנה מאולתרת. אני לא חושב על עתידי, אלא רק על עשרת המשחקים שנותרו לעונה כדי לזכות באליפות. אני מנסה לאחד את השחקנים, לא להרים ידיים".

"זה היה משחק רע מאוד, אין מה להגיד", הודה ויטיניה בסיום הפסד הבית הראשון העונה של פריז. "אני מתנצל בפני האוהדים שעוד נותרו באצטדיון. זו לא הופעה שמתאימה לנו, ואנחנו עצובים מאוד. לא יכולנו לדמיין את זה. זה לא מגיע לאוהדים, אבל לא נוותר. יש לנו עכשיו זמן לחשוב בפגרת הנבחרות".

הוגו אקיטיקה הוסיף: "אנחנו מאוכזבים ממה שעשינו. צריך לעבוד ולחזור חזקים יותר. אם בכל פעם שנפסיד נרים ידיים, לא נגיע לשום מקום. אני לא חושב שחסרה מוטיבציה, צריך לדבר אחד עם השני ולהרים את הראש. אני לא חושב שיש פה בעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully