וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל סוסיאדד ובטיס ניצחו בקרב על האלופות, סביליה מסובכת

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 21:36

הבאסקים התאוששו עם 0:2 על אלצ'ה ומקדימים בשלוש נקודות את הירוקים שגברו 0:1 על מאיורקה. סביליה הפסידה 2:0 לחטאפה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

עוד לפני הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד, המחזור ה-26 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ניצחונה הביתי של בטיס המדורגת חמישית 0:1 על מאיורקה, ריאל סוסיאדד הרביעית שמרה על יתרון שלוש נקודות ממנה עם 0:2 על אלצ'ה האחרונה וגם ויאריאל השישית לקחה שלוש נקודות עם 0:3 אצל אוסאסונה. חטאפה חגגה 0:2 על סביליה בקרב תחתית חשוב.

טאקפוסה קובו, שחקן ריאל סוסיאדד. ANDER GILLENEA, GettyImages
קיבל כדור נפלא מדויד סילבה. קובו/GettyImages, ANDER GILLENEA

ריאל סוסיאדד - אלצ'ה 0:2

אחרי ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון והדחה מהליגה האירופית בידי רומא, הבאסקים קיבלו משחק במתנה מול נועלת הטבלה אלצ'ה וניצלו אותו כדי לשוב למסלול הניצחונות ולשמור על יתרון שלוש נקודות מבטיס החמישית שדולקת אחריהם. טאקפוסה קובו היפני נהנה מכדור עומק של דויד סילבה בדקה ה-48 והבקיע באחד על אחד מזווית לא קלה, אנדר ברנצ'אה המחליף מצא את הרשת בדקה ה-90 וקבע את תוצאת הסיום.

עוד בוואלה!

תעודת ביטוח: התחייה המחודשת של נאצ'ו בריאל מדריד לפני הקלאסיקו

לכתבה המלאה
אנדר ברנצ'אה, שחקן ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
גמר את הסיפור. ברנצ'אה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

בטיס - מאיורקה 0:1

רגע לפני שהוא פוגש את נבחרת ישראל, ודאט מוריץ' הקוסוברי חזר להרכב מאיורקה אחרי עונש הצהובים, אבל שער שלו נפסל בדקה ה-22 והוא לא הצליח לכבוש ב-77 הדקות שקיבל מול בטיס. מאיורקה לא ניצחה את הירוקים בסביליה מאז דצמבר 2012 וגם הפעם זה לה קרה, כאשר פרדראג ראיקוביץ' נכנע בדקה ה-48 להסטה קלה של בורחה איגלסיאס אחרי בעיטה ממרחק של יוסוף סבאלי. למרות ההדחה מהליגה האירופית, בליגה בטיס סופרת שישה משחקים ללא ניצחון והיא חזק במאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

בורחה איגלסיאס שחקן בטיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
12 שערי ליגה העונה. בורחה איגלסיאס/GettyImages, Fran Santiago

אוסאסונה - ויאריאל 3:0

אוסאסונה ידעה שעבורה זוהי הזדמנות פז לנצח במשחק על שש נקודות ולהישאר חזק בתמונת הכרטיסים למפעלי אופ"א בעונה הבאה, אבל מול הצוללת הצהובה זה לא הספיק והיא נותרה עם ניצחון ביתי אחד בלבד בששת המחזורים האחרונים. סמואל צ'וקווזה הניגרי העלה את האורחת ליתרון מהיר בחלוף 14 דקות משריקת הפתיחה וחוסה לואיס מוראלס המחליף הצטרף לחגיגה עם שערים משלו בדקות 85 ו-90+3 בהן אוסאסונה ניסה לחזור למשחק. למרות הניצחון, קיקה סטיין וגם מאמן נבחרת ספרד לואיס דה לה פואנטה יקוו שפציעת ג'רארד מורנו אינו חמורה - הכוכב הוחלף בדקה ה-35 על ידי כובש הצמד.

מוניר שחקן חטאפה. Quality Sport Images, GettyImages
התנצל בפני אוהדי סביליה. מוניר/GettyImages, Quality Sport Images

חטאפה - סביליה 0:2

בארבע העונות שלו בסביליה לא הירבה מוניר לכבוש, אבל הערב עשה את זה דווקא מול הקבוצה אותה עזב בקיץ והשאיר אותה מסובכת בתחתית. סביליה חזרה מטורקיה עם הכרטיס לרבע גמר הליגה האירופית למרות הפסד 1:0 ובליגה היא ללא ניצחון חוץ כבר יותר מחמישה חודשים. בהרכב נטול חלוצים היא התקשתה לאיים על השער ובדקה ה-50 בורחה מאיורל חטף כדור ופרגן למוניר שהמשיך פנימה. אנס אונאל הטורקי חתם בתוספת הזמן וחטאפה עם ניצחון בית שלישי ברציפות שהקפיץ אותה מעל הקו האדום וגם מעל סביליה שניצבת במקום ה-14.

כידוע, המחזור ה-27 בספרד יסתיים הערב (22:00) עם הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully