וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הפסידה 2:1 ללברקוזן, תגיע למשחק העונה מהמקום השני

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 22:50

שני פנדלים של פלאסיוס (55, 73) הפכו את היתרון של קימיש (22), האלופה בצרות לפני המפגש עם דורטמונד. 0:2 לאוניון על פרנקפורט, פרייבורג ספגה 1:1 ממיינץ בדקה ה-96

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

המחזור ה-25 בבונדסליגה הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, ובמוקד הפתיעה באייר לברקוזן 1:2 את באיירן מינכן. עוד קודם לכן, גברה אוניון ברלין השלישית 0:2 על איינטרכט פרנקפורט. מיינץ חילצה 1:1 בדקה ה-96 בבית מול פרייבורג הרביעית.

שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי. רויטרס
אכזבה גדולה. גנאברי/רויטרס

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2

הפסד לא צפוי לאלופה, שנעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ואיבדה את הפסגה לבורוסיה דורטמונד בתום המחזור ה-25 עם נורת אזהרה של ממש לפני המפגש עם המוליכה ב-1 באפריל, לאחר פגרת הנבחרות. יוזואה קימיש העלה את הבווארים ליתרון בדקה ה-22 אחרי בישול של לאון גורצקה, אך המארחת לא הרימה ידיים. בדקה ה-55 הופל אמין אדלי ברחבה וקיבל כרטיס צהוב על התחזות. בדיקת VAR הפכה את ההחלטה והעניקה ללברקוזן פנדל, אותו כבש אסקיאל פלאסיוס כדי לאזן ל-1:1. בדקה ה-73 קיבלנו שחזור: שוב אדלי לכאורה התחזה ברחבה, שוב ה-VAR התערב, שוב פלאסיוס דייק והשלים מהפך. המארחת עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום המוביל לאירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן אוניון ברלין רני חדירה. GettyImages
שער בכורה. חדירה/GettyImages

אוניון ברלין - איינטרכט פרנקפורט 0:2

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה הפתעת העונה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. אוניון, שהגיעה חבולה אחרי ההדחה הכואבת מהליגה האירופית מול סן ז'ילואז, נהנתה משער בכורה של רני חדירה, אחיו של סמי חדירה, בדקה ה-53. בדקה ה-75 סגר קווין בהרנס עניין. בזכות הניצחון, חלפה על פני ר.ב. לייפציג והתייצבה במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מפרייבורג החמישית. האורחת, שקיוותה להתאושש אחרי ההדחה מליגת האלופות, מציינת משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

קארים אוניסיוו שחקן מיינץ כובש לרשת פרייבורג. Alexander Hassenstein, GettyImages
ברגע האחרון. קארים אוניסיוו עם השוויון של מיינץ/GettyImages, Alexander Hassenstein

מיינץ - פרייבורג 1:1

שתי הקבוצות שלא הפסידו בחמשת המחזורים האחרונים, שמרו על הרצף עם היציאה לפגרה. פרייבורג, שהודחה מהליגה האירופית אחרי הפסד כפול ליובנטוס, עלתה ליתרון מרגלי ריטסו דואן היפני שגנב כדור בין הבלם אדימילסון לשוער רובין צנטנר וכבש בדקה ה-55, אבל קארים אוניסיוו השווה בדקה השישית של תוספת הזמן אחרי עבודה טובה ברחבה של לודוביק אז'ורק ומנע מהאורחת להשתוות לאוניון ברלין השלישית. פרייבורג לפחות עברה את לייפציג בנקודה והיא מחזיקה כרגע בכרטיס הרביעי לליגת האןלופות, בעוד מיינץ במקום התשיעי.

צפו בתקציר: מיינץ חילצה נקודה בדקה ה-90+6

תקציר: מיינץ - פרייבורג 1:1/ספורט1

משחקי שבת בגרמניה

הופנהיים - הרטה ברלין 1:3
בוכום - ר.ב. לייפציג 0:1
אוגסבורג - שאלקה - 1:1
שטוטגרט - וולפסבורג 1:0
בורוסיה דורטמונד - קלן 1:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully