וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחשבו שלישית: ניוקאסל גברה 0:2 על יונייטד ועקפה אותה בטבלה

ווילוק (65) ו-ווילסון (88) כבשו בניצחון השלישי ברציפות של המגפייז, השדים האדומים מסתבכים בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון. צפו ב-0:1 של ווסטהאם על סאות'המפטון

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:2/ספורט1

ניוקאסל הצליחה לנקום במנצ'סטר יונייטד. בגביע הליגה אמנם השדים האדומים זכו על חשבונם, אבל היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג ניצחו המגפייז 0:2 ועלו למקום השלישי על חשבון אריק טן האח ושחקניו. במשחק המוקדם גברה ווסטהאם 0:1 על סאות'המפטון בקרב תחתית לוהט.

עוד בכדורגל עולמי

ברונו גימראייש, קירן טריפייר, שחקני ניוקאסל. Stu Forster, GettyImages
ניוקאסל בשלישייה הראשונה/GettyImages, Stu Forster

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:2

מנצ'סטר יונייטד סופרת כבר שלושה משחקים רצופים בליגה ללא ניצחון, ניוקאסל לעומתה חוזרת לעצמה ועם הניצחון השלישי ברציפות שלה בליגה הצליחה לעלות למקום השלישי בטבלה על חשבון מנצ'סטר יונייטד שכעת מדורגת רביעית ויכולה מחר אחרי המשחק של טוטנהאם נגד אברטון לרדת למקום החמישי. מרכוס רשפורד אמנם התאושש מהפציעה, פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אבל השדים האדומים הציגו משחק רע מאוד ואילולא הצלות של דויד דה חאה היו חוזרים מסנט ג'יימס פארק עם עוד כדור או שניים ברשת לכל הפחות.

חסרונו של קאסמירו המורחק בקישור שוב בלט בלשון המעטה והשליטה הייתה של ניוקאסל מן הפתיחה. אלן סן מקסימן היתל בהגנת יונייטד שוב ושוב ובסופו של דבר גם בישל עם הראש לג'ו ווילוק, שכבש בנגיחה בדקה ה-65. בדקה ה-88 קירן טריפייר בישל בכדור קרן לקאלום ווילסון המחליף וניוקאסל הצליחה להשיג נקמה ספורטיבית על ההפסד בגמר גביע הליגה למנצ'סטר יונייטד.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השדים האדומים מתוסכלים. רשפורד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: ניוקאסל כמעט עלתה ליתרון. טריפייר הרים מצב נייח, איסק הוריד עם הראש לשון לונגסטאף והאחרון נבלם בתוך רחבת החמש על ידי מרטינס ברגע האחרון.

דקה 16: הצלה כפולה אדירה של דה חאה ויונייטד שוב ניצלה. מרפי הרים מימין ואיסק נגח מכחמישה מטרים למרכז השער וראה את השוער מונע שער, הספרדי היה במקום הנכון כדי להדוף גם את הניסיון של ווילוק מהכדור החוזר.

דקה 17: אלן סן מקסימן חתך משמאל למרכז ובעט כדור מסובב, דה חאה קלט בקלות.

דקה 37: פרננדש ספק הוכשל ברחבה ודרש פנדל, בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שבצדק שופטי המסך לא התערבו.

דקה 38: לונגסטאף ירה כדור מכ-20 מטרים, למזלם של השדים האדומים פספס את המסגרת של דה חאה חסר האונים בסנטימטרים.

ג'ו ווילוק, ניוקאסל. רויטרס
בסוף היתרון הגיע. ווילוק/רויטרס

דקה 40: עוד החמצה גדולה והפעם זהו ווילוק. איסק השתחרר מהשמירה ושלח את סן מקסימן, שהוציא רוחב לווילוק שמתוך הרחבה בעט כדור חזק שעלה מעל השער. זה היה צריך להיות שער.

דקה 42: שואו מצא בקרן את אנטוני לבדו ברחבה, הברזילאי בעט רע מעל השער.

דקה 56: אנטוני עם ניסיון נוסף, בעט מחוץ לרחבה כדור חלש שלא הקשה על פופ.

דקה 65: גול! ניוקאסל עלתה ל-0:1 מוצדק. גימראייש הרים לרחבה, סן מקסמין המשיך בנגיחה לווילוק שמקרוב שם את הראש והרעיד את הרשת של דה חאה.

דקה 76: איך זה לא נכנס?! ג'ואלינגטון נגח מקרוב ודה חאה הדף למשקוף, שאר זכה להזדמנות נוספת והנגיחה שלו נהדפה מהקו על ידי מרסיאל.

דקה 81: פרננדש זיהה את מרסיאל לבד ברחבה והקפיץ לעברו כדור חכם, הצרפתי בעט כדור שפגע בשאר ובנס מבחינת ניוקאסל יצא לקרן.

דקה 88: גול! ניוקאסל הבטיחה את ניצחונה עם השער השני. טריפייר מנקודת הקרן הרים כדור מושלם לווילסון שנגח מקרוב פנימה. 0:2 לניוקאסל.

ווסטהאם - סאות'המפטון 0:1

ניצחון קריטי לווסטהאם, בזכותו היא עלתה מעל הקו האדום - קפצה מהמקום ה-19 ועד ל-14. הבלם נאייף אגר נגח התמקם מצוין לכדור נייח ונגח את השער היחיד בהתמודדות בדקה ה-25, בזכותו ווסטהאם חלפה על פני נוטינגהאם, בורנמות', לידס, אברטון ולסטר והותירה את סאות'המפטון במקום האחרון עם 23 נקודות בלבד במאזנה - כך שגם הפער ביניהן קפץ לארבע.

שחקני ווסטהאם חוגגים. רויטרס
הפטישים עלו מעל הקו האדום עם ניצחון קריטי/רויטרס

המחזור ה-29 בפרמיירליג יינעל מחר כשאברטון תארח את טוטנהאם (22:00, ספורט2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully