וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה גם בלי מכונת השערים: 1:4 למנצ'סטר סיטי על ליברפול

סלאח עקץ (17), אבל אלברס שהחליף את הולאנד הפצוע דאג לשוויון (27) ודה בראונה (46), גונדואן (53) וגריליש (74) הפכו בתצוגה מרשימה. הפער מארסנל צומק לחמש נקודות

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:4 על ליברפול/ספורט1

גם בלי ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי סיפקה היום (שבת) תצוגה נפלאה ופתחה את המחזור ה-29 בפרמיירליג עם 1:4 מרשים על ליברפול. האדומים לא ניצחו באיתיחאד בליגה מאז ה-1:4 בנובמבר 2015 וחשבו שיוכלו לעשות את זה אחרי שהובילו בדקה ה-17, אבל אותה תוצאה באה הפעם לרעתם והאלופה העבירה את הלחץ לארסנל שתשחק בהמשך.

חוליאן אלברס תפס את מקומו של הולאנד בחוד והחלוץ הפצוע הריע לחברו הארגנטינאי כאשר השווה (27), 10 דקות אחרי שמוחמד סלאח העניק לאורחת יתרון בניגוד למהלך המשחק. שחקניו של פפ גווארדיולה המשיכו במשחק המסודר שלהם, הניעו את הכדור ללא קושי, יצרו מצבים וגם ידעו לסיים אותם - כל פעם עם כובש אחר. קווין דה בראונה השלים את המהפך עם פתיחת המחצית השנייה, אילקאי גונדואן הצטרף בדקה ה-53 וג'ק גריליש חתם אחרי הכנה של דה בראונה בדקה ה-74.

מנצ'סטר סיטי חגגה ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות, בעוד ליברפול ברצף של שלושה הפסדים כעת (שניים בליגה ואחד לריאל מדריד בליגת האלופות) ומאבדת גובה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות.

אילקאי גונדואן עם קווין דה בראונה שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
מהפך מהיר בפתיחת המחצית השנייה. קווין דה בראונה עם אילקאי גונדואן/רויטרס

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, נתן אקה, רובן דיאס, מנואל אקנג'י, ג'ון סטונס, רודרי, אילקאי גונדואן, קווין דה בראונה, ג'ק גריליש, ריאד מחרז, חוליאן אלברס.

ליברפול: אליסון, אנדי רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, איברהימה קונאטה, טרנט אלכסנדר ארנולד, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, הארווי אליוט, קודי גאקפו, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה.

עוד בוואלה!

גווארדיולה שבר עוד שיא: "הופעה מושלמת". צפו בהולאנד חוגג ביציע

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
גם בארסנל התפללו. מוחמד סלאח אחרי השער/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: הגבהה טובה של דה בראונה מאגף ימין עקפה את כל ההגנה של ליברפול, אבל גונדואן לא הצליח להתיישר בזמן כדי למסור מדויק לרוחב או למצוא את המסגרת - אליסון קלט ללא קושי.

דקה 17: גול! ז'וטה נשלח בכדור ארוך, לא היה בנבדל, הצליח לשמור על הכדור לפני אקנג'י והשאיר לסלאח שהגיע מאחור ובעט בשמאל אל הרשת. מתפרצת קטלנית ששווה 0:1 לליברפול.

דקה 22: דה בראונה מצא ברחבה את גונדואן שהסיט יפה ימינה, אבל מחרז בעט ממצב קורץ מעל השער.

דקה 27: גול! איזה מהלך קבוצתי נפלא של האלופה. מחרז חתך מימין ומסר לגונדואן שהמשיך שמאלה לגריליש, וזה העביר כדור רוחב מדויק אל אלברס שהרשית מקרוב. 1:1 של מנצ'סטר סיטי.

דקה 46: גול! אלברס הסתובב במרכז המגרש ומצא במסירה נהדרת בימין את מחרז שהתקדם והעביר כדור רוחב, אליסון פספס ודה בראונה אמר תודה והבקיע. 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 53: גול! בעיטה של אלברס ברחבה נעצרה לפני הקו, אבל הכדור הגיע לגונדואן שכבש מקרוב. 1:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 74: גול! השערים של האלופה כמעט זהים. אחרי הנעת כדור מסודרת, גריליש שלח בצד שמאל את דה בראונה, עשה תנועה לרחבה וקיבל בחזרה כדי להכניע מקרוב את אליסון. 1:4 גדול למנצ'סטר סיטי.

חוליאן אלברס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שער קל אחרי מהלך נהדר. חוליאן אלברס/רויטרס

שעה קלה לאחר המשחק, המוליכה ארסנל תארח את לידס יונייטד (17:00, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully