וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפנטז תמיד אפשר: השיאים שמסי יוכל לשבור אם יחזור לברצלונה

הקאמבק עוד רחוק מלהפוך לרשמי, אך בקטלוניה סימנו חמישה הישגים אישיים שכוכב העל עשוי לרשום במקרה שישוב למועדון חייו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

בין אם זה בתקשורת הספרדית, הארגנטינית או הצרפתית, קצב הדיווחים על חזרה אפשרית של ליאונל מסי לברצלונה הולך וגובר בימים האחרונים. כמובן שבקטלוניה מפנטזים יותר מאשר בכל מקום אחר, ולכן ב"מונדו דפורטיבו" סימנו היום חמישה שיאים שהפרעוש עשוי לשבור אם יעשה את הקאמבק לקבוצה בה שיחק רוב הקריירה.

מסי אמנם ניפץ אינספור שיאים בבארסה, בליגה הספרדית ובכדורגל העולמי בכלל, אבל הוא עדיין לא הכדורגלן שזכה בהכי הרבה תארים עם קבוצה אחת. בתואר הזה מחזיק ריאן גיגס, שהניף 36 גביעים במדי מנצ'סטר יונייטד, בעוד לארגנטינאי 35 תארים במועדון הקטלאני.

בזמן שמסי ערך יותר הופעות מכל שחקן אחר בשורות ברצלונה, בליגת האלופות ספציפית עדיין יש מישהו לפניו ברשימה: מי שיהיה המאמן שלו אם יחזור. צ'אבי שותף ב-151 משחקים במדי בארסה במפעל הבכיר באירופה, בעוד מלך שערי המועדון סופר 149.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
יש לאן לשאוף. ליאו מסי במדי ברצלונה/רויטרס

האפשרות שליאו מסי יחזור לברצלונה

עוד בוואלה! ספורט

הברירה הטבעית: למסי אין אופציות טובות יותר מחזרה לברצלונה

לכתבה המלאה

במקרה שלא רק יסגור מעגל בצורה מרגשת, אלא גם יחזיר את גביע ליגת האלופות לארון בקאמפ נואו לראשונה מאז 2015 ובפעם החמישית בקריירה שלו, מסי גם יהפוך לשחקן ברצלונה שזכה בגביע עם האוזניים הגדולות יותר מכל אחד במועדון.

את שיא התארים לכדורגלן בכל הזמנים יוכל מסי לשבור גם אם לא ישחק בברצלונה, אך הוא לבטח ישמח לעשות זאת היכן שהוא מרגיש בבית. חברו לשעבר בבלאוגרנה, דני אלבס, מוביל עם 45 תארים בקריירה ומסי צפוי להגיע ל-42 בסוף העונה, בהתחשב בכך שפריז סן ז'רמן מתקרבת בצעדי ענק לעבר אליפות צרפת.

את השיא החמישי יהיה לפרעוש קצת יותר קשה לשבור: השחקן שכבש הכי הרבה בהיסטוריה של גביע המלך הוא ז'וספ סמיטייר, אקס ברצלונה וריאל מדריד, שהבקיע 64 שערים במדי הכחול-ארגמן ועוד חמש לזכות הבלאנקוס. למסי 56 שערים במפעל, כך שאת השיא הזה הוא ככל הנראה לא יוסיף לרשימה הארוכה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully