וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ברצלונה אישר: "אנחנו במגעים עם סביבתו של ליאונל מסי"

ראפה יוסטה הצהיר: "ליאו יודע כמה מעריכים אותו, ננסה למצוא את התנאים להחזרתו". צ'אבי: "מדבר איתו הרבה, מקווה שזה יקרה"

אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה/אינסטגרם

משבוע לשבוע, נדמה כי אפשרות חזרתו של ליאונל מסי לברצלונה הופכת ויותר ויותר מוחשית. היום (שישי) נרשמה התייחסות פומבית לכך, מפי לא אחר מסגן הנשיא, ראפה יוסטה, שאישר: "אנחנו במגעים עם המחנה שלו. ליאו יודע כמה אנחנו מעריכים אותו, הלוואי שהוא יחזור. כמובן שהוא אוהב את בארסה ואת העיר, ננסה למצוא את התנאים המתאימים כדי לאפשר לו להמשיך את ההיסטוריה שלו כאן. סיפורים יפים בחיים צריכים להסתיים יפה".

ב"מונדו דפורטיבו" פרסמו היום מספר כתבות שונות העוסקות בכך, כשלפי גוף התקשורת הספרדי, "זו אופציה אמיתית לקיץ הקרוב". חוזהו של הפרעוש בפריז סן ז'רמן כמובן מגיע לסיומו בקרוב, ובברצלונה החלו "למשוך בחוטים" על מנת להחזירו. הקטלאנים אפילו לא יצטרך לשלם דמי העברה על הכוכב. הנשיא ז'ואן לאפורטה כבר נפגש עם אביו של הפרעוש, חורחה מסי, בניסיון לפתוח את הדלת לקאמבק אחרי העזיבה הקשה ב-2021.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. רויטרס
ניסיון לפתוח את הדלת לקאמבק אחרי העזיבה הקשה/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

גם המאמן צ'אבי עובד מאחורי הקלעים, ושומר על קשר טלפוני עם השחקן איתו שיתף פעולה למשך שנים רבות על כר הדשא בקאמפ נואו. "צ'אבי חושב שזו אפשרות מאוד ריאלית, וכבר חושב איפה לשבץ אותו במערך שלו", נכתב. המאמן עצמו התייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת אלצ'ה היום ואמר: "כעת זה לא הזמן לדבר על חזרה של ליאו. אני משוחח איתו הרבה, זה נושא שנמצא על סדר היום. אני מקווה שנראה אותו שוב בחולצת ברצלונה, זו הקבוצה של חייו".

גם לא מעט משחקני ברצלונה כבר התבטאו פומבית בנושא, והביעו רצון לראות את מסי שב למועדון. הבעיה היחידה, כרגע, היא כלכלית: ברצלונה כבר נמצאת בקשיים רבים שמנעו ממנה בין היתר לרשום את חוזהו של גאבי. הקטלאנים יצטרכו לדלל מאוד את הסגל, כך נראה, כדי שהעברתו של הפרעוש תהפוך חוקית ואפשרית.

עם זאת, פריז סן ז'רמן לא מוותרת כל כך מהר. בחוזהו של מסי יש אופציה לעונה נוספת, ובמועדון "יעשו הכל כדי להשאירו", לפי "מונדו דפורטיבו". אלופת צרפת כבר העבירה לחורחה מסי מסר לפיו אם בנו מעוניין במשכורת גבוהה יותר, הוא יקבל אותה. "ליאו יודע שברצלונה לוחצת עליו ועל סביבתו", נכתב. "לאפורטה משתגע מרוב רצון להחזיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully