וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב להצטלם ליד שלט עם צבעי הגאווה ואיבד את סרט הקפטן

רדואן אל יעקובי, שחקנה של אקסלסיור, נענש מהמועדון ההולנדי לאחר שלא כיבד את עמותת 'One Love': "לא יוביל אותנו, זאת על מנת שנוכל להרגיש שני הצדדים יותר בנוחות לאחר התקרית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

בשנים האחרונות החלו להעלות מודעות לעמותות, ארגונים ואירועים חברתיים עם עליית שחקני הכדורגל על כר הדשא במשחקים ברחבי העולם. במהלך משחק בליגה ההולנדית בין אקסלסיור לקמבור, הקבוצה המקומית קידמה את קמפיין "One Love" שעוסק בקידום זכויות אדם, מלחמה בגזענות, אפליה והקהילה הגאה, עם שלט של הקמפיין בצבעי דגל הגאווה. לשחקן אחד של אקסלסיור שלא הסכים להצטלם יחד עם השלט, זה עלה בסרט הקפטן.

רדואן אל יעקובי, הקפטן של הקבוצה המקומית, סירב להצטלם ליד שלט הקמפיין עם שאר שחקניו, רגע לפני שריקת הפתיחה במשחק בו ניצחו 1:4. על השלט נכתב "נגד שנאה ואפליה" בהולנדית, ועם צבעיו של הקהילה הגאה, החליט שחקן ההגנה עם הסרט על היד להתרחק מחבריו לקבוצה.

עוד בכדורגל עולמי

רדואן אל יעקובי אקסלסיור. GettyImages
נשלל ממנו סרט הקפטן. אל יעקובי/GettyImages

המועדון ההולנדי הודיע לאחר המשחק: "רדואן בחר בחירה אינדיבידואלית. הוא רצה לתת מסר בדרכו שלו והוא מוכיח בכל יום שהוא יודע לעשות את זה עם העמותה שהוא מקדם בעצמו. לא לעמוד לצד השלט של 'One Love' עורר הרבה רעש וחוסר הבנה. לכן, המועדון החליט יחד עם השחקן שהוא לא יהיה יותר קפטן הקבוצה, זאת על מנת שהוא והמועדון יכולו להרגיש יותר בחופשיות ובנוחות בתפקיד - כל אחד של עצמו".

המגן בן ה-27 שהצטרף לאקסלסיור ב-2021 קיבל את החלטת המועדון, ימשיך בקבוצה ההולנדית, אך יהיה מעניין לראות את התגובה של קבוצות אחרות והליגה ההולנדית בעצמה למהלך שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully