וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: גונסאלו מונטיאל הואשם באונס

המגן הימני שכבש את הפנדל המנצח בגמר המונדיאל תקף אישה במסיבה בביתו ב-2019: "היא קיבלה איומים על ההאשמות, כולל מאימו של השחקן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

גונסאלו מונטיאל הפך לגיבור לאומי בארגנטינה לאחר שכבש בגמר המונדיאל האחרון את הפנדל המנצח בדו הקרב מהנקודה הלבנה מול נבחרת צרפת, במה שהעניק לאלביסלסטה את גביע העולם לראשונה מאז 1986. כעת, מתברר כי המגן הימני של הנבחרת הארגנטינאית וסביליה עומד בפני פרשת אונס בה הוא מואשם כי תקף אישה במסיבה בביתו.

את התלונה על מונטיאל הגיש ראקל הרמידה ליינדה, עורך דינה, כבר מזמן בנוגע לתקיפה מינית שאישה טוענת שחוותה מהמגן במסיבה שנערכה בביתו ב-2019. בראיון שערך עורך הדין שלה לתקשורת הארגנטינאית בימים האחרונים, פירט את מה שנעשה.

עוד בכדורגל עולמי

גונסאלו מונטיאל נבחרת ארגנטינה. GettyImages
הסתבך. מונטיאל/GettyImages

"זה קרה ב-1.1.2019, בבית של מונטיאל, בחגיגות יום ההולדת שלה", סיפר עורך הדין. "היא ראתה אותו רק פעמיים לפני כן. בשלב מסוים של הערב, היא הייתה לגמרי מחוסרת הכרה. מספר שעות לאחר מכן, היא התעוררה כשהיא שוכבת על ברחוב, מחוץ לדלת של ביתו של מונטיאל. היא לא יודעת כמה אנשים היו מעורבים באונס, אבל מבדיקות רפואיות שהיא ערכה מיד לאחר מכן, אנחנו יודעים לומר שזה קרה".

האירוע נחקר בחודשים האחרונים בארגנטינה, והמייצג את המתלוננת הביע דאגה המשך החקירה והמשפט: "היא קיבלה איומים רבים על ההאשמות כלפי מונטיאל, כולל אימו של השחקן עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully