וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פיפ"א הכריזה על ארגנטינה כמארחת גביע העולם עד גיל 20

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 21:13

נבחרת הנוער של ישראל יכולה להתחיל להתכונן: אחרי פגישה בין נשיא פיפ"א ליו"ר ההתאחדות, הוחלט שהמונדיאליטו ייערך בדרום אמריקה במקום באינדונזיה

מערכת וואלה!

כשפיפ"א החליטה אתמול (רביעי) להדיח את אינדונזיה מאירוח גביע העולם עד גיל 20, היא ידעה שהיא מכניסה את עצמה למרוץ נגד השעון כדי למצוא מארחת חלופית, לאור העובדה שתאריכי הטורניר לא ישתנו והוא עתיד להיפתח ב-20 במאי. כעת הוחלט שהמדינה שתארח את ה"מונדיאליטו" תהיה ארגנטינה, כשהודעה רשמית על כך יצאה הערב בתום פגישה שהתקיימה היום במשרדי CONMEBOL בפרגוואי.

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו הגיע לאסונסיון כדי להיווכח באסיפת ראשי הפדרציה הדרום-אמריקאית, ביניהם נשיא ההתאחדות הארגנטינית (AFA) צ'יקי טאפיה, שכבר הציע לקיים את הטורניר במדינתו. השניים דנו בנושא ושעה קלה לאחר מכן נמסרה ההודעה הרשמית על העברת המשחקים מאינדונזיה לארגנטינה, שכעת תזכה להיות חלק מהתחרות בתור המארחת.

אינדונזיה: עשרות מפגינים נגד השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורגל באליפות העולם לנוער. רויטרס
הפגנות המוסלמים באינדונזיה הביאה את פיפ"א להעביר את גביע העולם עד גיל 20/רויטרס

יש מספר סיבות לכך שארגנטינה נבחרה לארח. מעבר לכך שארגנטינה מוכנה בכל הנוגע לתשתיות, כלומר אצטדיונים, בתי מלון ותחבורה, זו בחירה כדאית עבור פיפ"א מבחינה ספורטיבית: האלביסלסטה לא העפילו לגביע העולם עד גיל 20 בגלל כישלון באליפות דרום-אמריקה האחרונה לפני כחודשיים, כך שהיא תקבל את הכרטיס מתוקף זכות האירוח.

בתקשורת הארגנטינית מסבירים כי זה גם מהלך פוליטי טוב לאינפנטינו: הכרה למדינה שממנה באים אלופת העולם והקהל הטוב ביותר בעולם. "פרס" שכזה יוכל לבוא, למשל, על חשבון החזרתה של AFA למועצת פיפ"א, לאחר שההתאחדות הארגנטינית איבדה את מקומה שם ב-2019 בעקבות מכתב זועם ששלח אותו טאפיה על השימוש במערכת ה-VAR בקופה אמריקה בברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת הנוער אריאל לוגסי. רויטרס
בקרוב יטוסו לארגנטינה. שחקני נבחרת הנוער/רויטרס

זו גם הייתה אופציה עדיפה על האלטרנטיבות, לפחות אלה שהוזכרו בדיווחים: קטאר ופרו. הראשונה אירחה זה עתה את המונדיאל ואינה ביחסים פוליטיים טובים עם ישראל - הסיבה שבגינה נפסלה אינדונזיה כמארחת. באשר לפרו, היא כבר נבחרה לארח את גביע העולם עד גיל 17 וביקשה לקיים את כל המשחקים בעיר אחת, שכוללת אצטדיון ללא תאורה ואצטדיון אחר עם דשא סינטטי, כך שהיא לא נראית כמדינה שתצליח להתכונן כראוי מבחינה לוגיסטית לאירוח ה"מונדיאליטו" תוך כחודש וחצי.

אחרי ההודעה הרשמית, נבחרת הנוער של ישראל יכולה להתחיל להתכונן לטיסה ארוכה לארגנטינה, שם היא תנסה להראות לעולם כולו שהצלחתה המסחררת ביורו עד גיל 19 אשתקד - לא הייתה מקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully