וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקורבי מסי לא פוסלים חזרה לברצלונה. ליאו מרגיש שזה הבית שלו"

בספרד טוענים: "צ'אבי וחדר ההלבשה יהיו מרוצים". ג'ורדי אלבה: "חזרה זה יעזור לליאו ולנו. הייתי בשוק כשהוא עזב"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

הימים חולפים, והשמועות על חזרה אפשרית של ליאונל מסי לברצלונה רק הולכות וגוברות. מי שהתייחס אליהן כעת הוא ג'ורדי אלבה, חברו הטוב של הפרעוש, שהתראיין בספרד וסיפר: "לא דיברנו על זה, כי יש לו חוזה בפריז סן ז'רמן, אבל ארצה שהוא יחזור. זה יהיה טוב עבורו וטוב עבור בארסה. בשנה הראשונה לא היה לו טוב בפריז, היה לו קשה להתאקלם לחיים. עכשיו הרבה יותר טוב לו שם".

על עזיבתו של הפרעוש את קבוצת נעוריו אמר המגן השמאלי: "הרגשתי נורא, זה היה יום רע. דיברתי איתו באותו בוקר, הוא אמר לי שהוא הולך להישאר בברצלונה. הייתי עם אשתי בבית וראיתי את החדשות. הייתי בשוק למשך שתי דקות, לא האמנתי. היתה לנו מערכת יחסים נהדרת, פשוט לא האמנתי שהוא עוזב. צלצלתי אליו והוא אמר לי שאי אפשר היה להישאר, הוא לא הסביר. רק הוא יודע את האמת. אני יודע שהיה לו קשה מאוד, לעזוב, הוא הרגיש רע מאוד".

עוד בכדורגל העולמי

ליאונל מסי עם ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה בחימום. רויטרס
חברים טובים. מסי ואלבה/רויטרס

לפי דיווח של העיתונאי הספרדי רשאד רחמן, "אפילו אם במחנה שלו לא מודים בכך באופן פומבי, מקורבים למסי לא פוסלים חזרה לברצלונה. מבחינה אישית ומשפחתית, ליאו מרגיש שזה הבית שלו. צ'אבי וחדר ההלבשה יהיו מרוצים, אבל המועדון צריך לעשות לא מעט דברים כדי שזה יקרה".

אם מסי אכן יחזור לברצלונה, הוא יגלה חוליה התקפית שעובד היטב בלעדיו - רוברט לבנדובסקי באמצע, עוסמאן דמבלה בימין, ראפיניה בשמאל - כולם נמצאים בכושר מצוין, ומוליכים את הקטלאנים לאליפות. לפי "מונדו דפורטיבו", במקרה כזה, הפרעוש עשוי להשתלב דווקא בחוליית הקישור של צ'אבי: "הוא יכול לשחק בצד שמאל, כמו שגאבי עושה, ולחתוך לאמצע ולהשאיר את הקו לבאלדה. הוא יתפקד כמעט כמו שחקן מרכז שדה. אבל הוא יצטרך גם ללחוץ ולעשות הרבה עבודה, כדי לשמור על איזון במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully