וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר סיטי משוכנעת שתחתים בקיץ את ג'וד בלינגהאם"

למרות הפרסומים על כך שכוכב דורטמונד מעדיף את ליברפול, ב-ESPN פורסם שאלופת אנגליה מובילה במירוץ להחתמתו. ריאל מדריד תסתפק בברנרדו סילבה?

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:6/ספורט 1

ליברפול נחשבת למועמדת המובילה לצרף את ג'וד בלינגהאם בתום העונה, כך פורסם לא אחת בתקשורת הבריטית בשבועות ואפילו בחודשים האחרונים, אבל אמש (שני) דווח ב-ESPN שלא רק המייטירדס בטוחים שהקשר ישחק אצלם בעונה הבאה, כי גם מנצ'סטר סיטי "משוכנעת שתחתים את ג'וד בלינגהאם".

ב-ESPN נטען שגם ריאל מדריד עדיין חזק במאבק על בלינגהאם, אולם הקשר שעזב את אנגליה לטובת בורוסיה דורטמונד בקיץ 2020 בגיל 17 בלבד, מעדיף לחזור להביתה. בלינגהאם, שנמכר מברמינגהאם וכבר בשנתו הראשונה בבונדסליגה ערך הופעת בכורה בנבחרת אנגליה וכיום הוא אחד מכוכבי שלושת האריות, מעוניין לעזוב את דורטמונד בתום העונה ומכיוון שחוזהו יסתיים ב-2025, בקשתו צפויה להיענות אם תוגש עבורו הצעה המוערכת בכ-120 מיליון ליש"ט, תג מחיר שלא אמור להרתיע את המעוניינות לצרפו.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בעונה הבאה בכלל במנצ'סטר סיטי? בלינגהאם/רויטרס

בלינגהאם נחשב לאחת האופציות המועדפות על פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, גם מתוך הבנה שברנרדו סילבה צפוי לעזוב אחרי שנתיים בהן קיווה לקבל את ברכת הדרך וקלווין פיליפס בשנתו הראשונה ממעט לשחק ולא ברור אם ימשיך בעונה הבאה. קשר מרכז שדה נוסף זהו אילקאי גונדואן שמסיים את חוזהו, אך צפוי לחתום על הארכה ולהישאר במנצ'סטר סיטי.

באשר ליברפול, חרף כל הפרסומים, ב"ESPN" נטען שמנצ'סטר סיטי וגם ריאל מדריד מקדימות אותה במאבק על בלינגהאם. לא מן הנמנע שאי העפלה לליגת האלופות תחרוץ את גורל המייטירדס סופית בקרב על שירותיו של ילד הפלא שבחודש יוני יחגוג את יום הולדתו ה-20.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מנצ'סטר סיטי ברנרדו סילבה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
החלטתו של בלינגהאם תשפיע גם על עתידו. ברנרדו סילבה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

אגב, בידיעה הוזכרה האפשרות שברנרדו סילבה יימכר ממנצ'סטר סיטי לריאל מדריד אם בלינגהאם יבחר להצטרף לשורות הסיטיזנס על פני הבלאנקוס. ברנרדו סילבה מועמד גם לפריז סן ז'רמן - הוא כזכור הגיע לאלופת הפרמיירליג ממונאקו - וכן מעוניינת בשירותיו ברצלונה, שתתקשה לשלם עבור שחרורו לאור העובדה שגם חוזהו מסתיים רק בקיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully