וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תאריך את חוזהו של צ'אבי, אך תתקשה לשדרג את שכרו

לאחר שהאליפות פחות או יותר הובטחה, ראשי הקטלאנים ינסו להבטיח את הישארות המאמן. ענייני פייר פליי ימנעו את שדרוג "חוזהו הנמוך מאוד"

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

ברצלונה עדיין באופוריה אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו, שקירב אותה מרחק נגיעה מאליפות. מאחורי הקלעים, כבר חושבים במועדון על העתיד ואחת המשימות החשובות ביותר כרגע היא הארכת חוזהו של צ'אבי. לפני כשבועיים אמר הנשיא ז'ואן לאפורטה כי "אני כבר חושב על הארכת חוזהו של צ'אבי, גם אם לא נזכה באליפות. הוא טוען שזה לא הזמן, שקודם צריך לזכות, אבל זה מגיע לו".

כעת, כשהאליפות פחות או יותר מובטחת וגם זכייה בגביע נראית די ריאלית, צפויים הצדדים להתקדם לכדי חתימה. למאמן האהוב יש חוזה לעוד עונה אחת אחרי סיומה של הנוכחית, והכוונה, לפי "מארקה", היא להאריך את חוזהו בעונה אחת לפחות. הבעיה תהיה שכרו של המאמן: "צ'אבי חתם בברצלונה על משכורת נמוכה מאוד. ענייני פייר פליי ימנעו מלתת לו העלאה גדולה. הבעיות הללו טרם נפתרו, וגרמו גם לכך שאי אפשר היה לרשום את גאבי, ולמספר צרות נוספות".

מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
זה רק עניין של זמן. צ'אבי/רויטרס

עוד בספרד

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: ריאל מדריד מתלבטת בין ולאחוביץ' והארי קיין

לכתבה המלאה

גם חוזהו של המנהל המקצועי מתאו אלמני יוארך. כמו צ'אבי, גם ההסכם שלו עתיד להסתיים בקיץ 2024, ובמועדון מרוצים מאוד מהתפקוד שלו עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully