וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי נראה": במדריד "צלבו" את בנזמה שקיבל ציון 0 עגול

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:35

כוכב ריאל מדריד ספג את מירב חיצי הביקורת אחרי ההפסד בקלאסיקו: "היה הכי רחוק מהגרסה שזיכתה אותו ב"כדור הזהב". קורטואה קיבל ציון 9

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 1:0/ספורט1

בריאל מדריד עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד 2:1 בקלאסיקו לברצלונה, הפסד שהכריע, גם אם לא מעשית, את מאבק האליפות לטובת היריבה המרה. ויניסיוס ניסה מדי פעם להבליח מול השמירה החזקה מאוד של אראוחו, מרקו אסנסיו נכנס כמחליף ואיים כמה פעמים על השער וגם כבש שער שנפסל. אבל השאלה היא לאן נעלם קארים בנזמה?

עוד בנושא

קארים בנזמה, ריאל מדריד. Angel Martinez, GettyImages
"בלתי נראה". בנזמה תחת מתקפה/GettyImages, Angel Martinez

במדריד "צלבו" את הכוכב הגדול של ריאל שהיה פשוט צל של עצמו וב"אס" המדרידאי הגדילו לעשות כשהעניקו לו את הציון 0 העגול מתוך 10 על הופעתו. "הוא היה פשוט בלתי נראה", נכתב בעיתון על זוכה כדור הזהב מ-2022, "הוא לא תרם כלום. הוא לא ירד לאחור כדי להחזיק בכדור ולא הראה נוכחות ברחבה. הוא היה הכי רחוק מהגרסה הנוצצת שהובילה אותו לזכייה בכדור הזהב. אם לריאל מדריד היה חלוץ במשחק הזה, היא היתה יכולה לנצח".

שחקנים נוספים שספגו ביקורת וציון נמוך מאוד הם לוקה מודריץ' (2), דני קרבחאל ופדה ואלוורדה (3). טיבו קורטואה, שרשם מספר הצלות במשחק הזה ומנע מראפיניה ולבנדובסקי לכבוש, קיבל את הציון הגבוה ביותר בריאל (9/10).

ב"מארקה", העיתון השני הגדול של מדריד, היו קצת יותר מתונים עם הביקורות וכתבו: "הוא לא היה שם, הוא כבר לא החלוץ שהוא היה. הנחיתות הפיזית שלו הורגשה וזה השפיע עליו גם בקבלת ההחלטות שלו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully