וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מהללים את צ'אבי, ורק הוא מבקש: "אל תברכו אותי על האליפות"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:43

"אקסטזה" של חגיגות בברצלונה שפתחה פער 12, המאמן ענה לתלונות של אנצ'לוטי אחרי הקלאסיקו: "מגוחך לדבר על ה-VAR"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

ברצלונה ככל הנראה הבטיחה לעצמה את האליפות הערב (ראשון), ועשתה זאת בצורה הכי מתוקה שיש, עם 1:2 על ריאל מדריד בקאמפ נואו בקלאסיקו דרמטי, מורט עצבים ומופלא. הפער בפסגה צמח ל-12 נקודות, 12 מחזורים לסיום העונה, ומכאן קשה לדמיין כיצד הבלאנקוס חוזרים. רונאלד אראוחו כבש שער עצמי (9), אך את ברצלונה של העונה קשה מאוד לשבור. סרג'י רוברטו דאג להשוות (45), ואז, בתוספת הזמן, דאג פרנק קסייה להשלים את המהפך. שתי היריבות המרות ייפגשו פעם נוספת ב-5 באפריל, אחרי פגרת הנבחרות, בגומלין של חצי גמר הגביע הספרדי (0:1 לברצלונה במשחק הראשון).

עוד בכדורגל העולמי

"קסייה הכריע את הליגה", נכתב ב"אס". "שער ששווה אליפות", נכתב ב"מארקה". הכותרת הראשית ב"ספורט" קראה: "קסייה חיסל את מדריד והעניק את האליפות לברצלונה", וב"מונדו דפורטיבו" הלכו עם: "אקסטזה בקאמפ נואו!"

פפ גווארדיולה צפה מהיציע, לצד אלמנתו של יוהאן קרויף

צ'אבי, שהפך למאמן ברצלונה הראשון מאז פפ גווארדיולה ב-2011 שמנצח את ריאל מדריד שלוש פעמים בשנה אחת, סיכם ואמר: "זה ניצחון ראוי. אני מרוצה, כי ניצחנו קבוצה נהדרת. היו לנו יותר הזדמנויות, שלטנו יותר, היינו עדיפים. עד הרגע האחרון התלבטתי האם לפתוח עם סרג'י רוברטו או קסייה, ולבסוף זה יצא טוב - שניהם כבשו. אני לא יודע מה להגיד על סרג'י. אם הוא היה בקבוצה אחרת, הוא כנראה היה השחקן הכי מהולל, ופה מבקרים אותו. הוא היה נפלא בכל מובן. הבעיה במועדון הזה היא שלא מספיק מעריכים שחקנים כאן. סרג'י הוא מודל לחיקוי".

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "איבדנו רק עשר נקודות העונה בליגה, בקושי מדברים על זה. חדר ההלבשה כאן הוא כמו משפחה, אנחנו עושים עבודה נהדרת ואני גאה מאוד. זה אחד הימים הכי מאושרים שלי כמאמן ברצלונה, היו לי צמרמורות, בעיקר כשקסייה כבש". האיש על הקווים של בארסה ביקש לשמור על איפוק: "אל תברכו אותי על זכייה באליפות עדיין, יש עוד 12 מחזורים. אני מבין את זה שהקהל חוגג אליפות, אבל אסור לשכוח מאיפה באנו. בעונה שעברה אנחנו היינו בפיגור 12 נקודות".

כשנשאל על הביקורת שהביע קרלו אנצ'לוטי על השיפוט, ועל ההחלטה לא לאשר את השער של מרקו אסנסיו בטענת נבדל, אמר צ'אבי: "מגוחך לדבר על ה-VAR היום. היה נבדל ברור לגמרי, זה עניין מדעי, אין פה ויכוח. ובסיכום היינו טובים יותר ממדריד. אני מופתע מאנצ'לוטי למען האמת".

"יש עדיין הרבה משחקים, ואף פעם אי אפשר להספיד את ריאל מדריד, אבל הניצחון הזה חשוב מאוד אם אנחנו רוצים לזכות באליפות", סיכם סרג'י רוברטו, אך דאג להוסיף: "הליגה תלויה אך ורק בנו. נצטרך להיות רעים מאוד כדי לאבד את זה. זה כמו מסיבה - כולם מאושרים. אני שמח על השער והניצחון. אני מאושר להמשיך לשחק במועדון הזה, המועדון של חיי. צ'אבי נותן לי ביטחון, והדרך הכי טובה להשיב לו היא לשחק היטב. בין אם אני משחק הרבה או לא, אני תמיד נותן את כל כולי. מאז שצ'אבי חזר, התשוקה של האוהדים חזרה. היום הרגשנו את התמיכה שלהם מהדקה הראשונה".

פרנקי דה יונג הוסיף והחמיא לצ'אבי: "אני שחקן טוב יותר מאז שהגעתי לכאן. האם אני הקשר הטוב בעולם? אינני יודע. אני בכושר הטוב ביותר בקריירה שלי, הקרדיט ל'מיסטר'. השיפור בזכותו". כשנשאל האם הוא מתכוון להצטרף למנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב אמר: "לא, אני לא חושב. אף פעם אי אפשר לדעת, אבל טוב לי מאוד בברצלונה".

היום דווח כי אראוחו ייעדר כשבועיים בגלל פציעה ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר לקלאסיקו הבא, בגומלין חצי גמר גביע המלך ב-5 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully