וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי התלונן על הנבדל, במדריד כואבים: "מילימטר מהליגה"

מאמן ריאל הטיל ספק בפסילת השער של אסנסיו, בתקשורת סימנו את ההחלטה כמה שהכריע את המרוץ. קרבחאל התעמת עם אנשי בארסה וספג ביקורת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

ריאל מדריד ידעה שהקלאסיקו בקאמפ נואו יכול להיות נקודת מפנה לעונה, אם היא תשוב ממנו עם שלוש נקודות ותצמק את הפער מברצלונה לקראת 12 מחזורי סיום העונה. שער עצמי מוקדם של רונאלד אראוחו בהחלט קירב אותה לעבר המטרה, אבל לא הספיק לה כי עוד לפני המחצית סרג'י רוברטו כבש מול הבלאנקוס לראשונה בקריירה, פרנק קסייה השלים את המהפך בדקה השנייה של תוספת הזמן ובסיום הבלאוגרנה חגגו 1:2 ביתי והגדילו את הפער מהיריבה ל-12 נקודות, בדרך לאליפות ראשונה מאז 2019.

ריאל מדריד כבר עלתה ל-1:2 דרמטי בדקה ה-89 והצליחה להמם את יושבי הקאמפ נואו כאשר מרקו אסנסיו הבקיע מקרוב, אבל שופטי המסך מתחו קווים, הוא נתפס בנבדל קטנטן וכעבור 10 דקות הכדור שוב נעצר רק ברשת, אבל היה זה כאמור בצד השני - ברחבה של טיבו קורטואה. בתקשורת במדריד עקצו, למרות שניתן לראות את הנבדל בבירור, הזכירו את פרשת השחיתות בה מעורבת ברצלונה וכתבו: "ככה מנצחים את ריאל מדריד".

"מילימטר מהליגה", נכתב הבוקר (שני) בשער ה"מארקה" המזוהה עם ריאל, שתיאר את הנבדל כמה שהפריד בין הבלאנקוס לניצחון. גם המאמן קרלו אנצ'לוטי, שירד למאזן של 5 הפסדים לעומת 2 ניצחונות נגד צ'אבי, לא הסתיר את אכזבתו מפסילת השער: "אני לא יודע אם היה נבדל של אסנסיו, אני בספק עדיין וחושב שיש לנו זכות להטיל ספק בכך, לא חושב שאפשר להוכיח בוודאות. במונדיאל הנבדלים היו ברורים, כאן עדיין יש לי ספקות".

הנבדל של מרקו אסנסיו בקלאסיקו. טוויטר, צילום מסך
הנבדל הקטנטן בו נתפס אסנסיו/צילום מסך, טוויטר

האיטלקי התעקש: "הפסדנו, אבל אנחנו עוזבים את ברצלונה בידיעה שאפשר לסיים את העונה בצורה מצוינת. שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. אליפות? זו משימה מאוד קשה. לקחנו סיכון בסוף כדי לנסות להילחם על התואר ונלחמנו עד הסוף, אז אנחנו עצובים אחרי ההפסד, אבל יודעים שאם נמשיך ככה נזכה בתואר העונה. לא הגיע לנו להפסיד היום ואנחנו נמשיך להילחם עד הסוף".

בסיום המשחק התעמת המגן הימני דני קרבחאל עם הספסל של ברצלונה, לאחר שסינן כמה מילים. השוער השלישי של הקטלאנים, ארנאו טבאס, ניסה להגיב לקרבחאל אבל נעצר על ידי אנטוניו רודיגר ורונאלד אראוחו. בתקשורת, אגב, ביקרו את המגן וטענו שאחת הבעיות הקשות של ריאל מדריד היא שקרבחאל הולך ונהיה פחות טוב, אבל אין לו אף מתחרה ראוי על העמדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

השוער טיבו קורטואה הודה: "עלינו להיות כנים, יש בינינו 12 נקודות הפרש. אנחנו נמשיך להילחם עד הסיום ושום דבר לא בלתי אפשרי, אבל זו משימה מאוד קשה עכשיו. אסור לנו לוותר, נותרו חודשיים לעונה ויש לנו משחקים גם בגביע ובליגת האלופות - ואלו מפעלים שבהם אנחנו עדיין יכולים לזכות".

על השער המאוחר שספג אמר קורטואה: "במחצית השנייה שיחקנו טוב, גם אם לא הגענו ליותר מדי הזדמנויות. יצרנו מצבים ולא ניצלנו אותם ובסוף כבר הלכנו על הניצחון, השארנו שטחים והם הבקיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully