וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפור נפל? "בפריז כבר לא מעוניינים להאריך את חוזהו של מסי"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 9:33

אחרי שהיה חלש וספג קריאות בוז מאוהדי פ.ס.ז', הקטארים כבר חושבים על פרויקט חדש עם שחקנים צעירים ובלי הארגנטינאי, שיהיה שחקן חופשי בקיץ. בברצלונה כבר מאותתים, סרג'י רוברטו: "אצלנו הוא יקבל יחס הרבה יותר טוב"

תקציר: לאציו - רומא 0:1/ספורט1

האם היינו עדים אתמול (שני) לאחד ממשחקיו האחרונים של ליאונל מסי בפריז סן ז'רמן? הכוכב הארגנטינאי שנמצא בעונת החוזה האחרונה שלו בצרפת, ספג אמש קריאות בוז והיה חלש בהפסד הביתי המפתיע 2:0 לראן. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים שלפיהם הבעלים הקטארים מתלבטים אם להחתים את הארגנטינאי על חוזה חדש, אבל לאחר ההפסד הזה מדווחים ב"לאקיפ" שראשי פריז כבר לא מעוניינים להאריך את חוזהו של השחקן ושבמועדון חושבים כבר על הפרויקט הבא שיכלול שחקנים צעירים יותר.

עוד בנושא

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שירת הברבור בפריז? מסי/רויטרס

אבל מה תהיה התחנה הבאה של מסי? נכון לעכשיו אם לא תהיה הפתעה או איזו הצעת עתק מסעודיה שהשחקן יתפתה אליה, השחקן הגדול בהיסטוריה של ברצלונה יחזור בקיץ למועדון שבו הוא גדל. בסביבתו של מסי כבר רמזו שהוא רוצה להישאר ברמות הגבוהות ולא לשחק בסעודיה או בארה"ב בעונה הבאה.

בברצלונה מנגד ישמחו לקבל בחזרה את הבן האובד, אבל כמובן שלא יעמדו בתנאי השכר שהוא קיבל לפני כן. אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו אתמול, סרג'י רוברטו כובש השער הראשון התייחס לאופציה של חזרת מסי ואמר: "אני מקווה שהוא יחזור. אנחנו מחכים לו. לא מגיע לו היחס שהוא מקבל בפריז. אם הוא יחזור לכאן, הוא יקבל יחס אחר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully