וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום קשה למסי: "פריז לעולם לא תרגיש כמו בית עבורו"

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 7:15

הפרעוש ספג שריקות בוז, הפסיד והצית את חרושת השמועות: "שינוי קבוצה נראה בלתי נמנע". ליזראזו: "השאלה אם יש לו מוטיבציה להישאר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

ליאונל מסי חווה אמש (ראשון) עוד ערב קשה במדי פריז סן ז'רמן. כששמו נשמע בהצגת השחקנים לפני המשחק מול ראן, הגיבו לא מעט מהאוהדים בשריקות בוז - לא בפעם הראשונה העונה. במשחק עצמו היה הפרעוש חלש, ובסיום, אחרי הפסד 2:0, בזמן שרוב חבריו הודו לקהל, הוא עצמו מיהר לחדר ההלבשה ונראה מתוסכל מאוד.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
זה לא עובד. מסי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בשבועות האחרונים צצו אינספור שמועות על עתידו של הפרעוש, שיהפוך שחקן חופשי בקיץ: חלק גרסו כי יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן, אולם כעת, כמה וכמה כלי התקשורת ברחבי העולם טוענים כי הפרידה נראית בלתי נמנעת, וכל שנותר הוא להבין מה יהיה היעד הבא. לאלוף העולם מחכה הצעת ענק מסעודיה, ברצלונה לוטשת עיניים וכך גם אינטר מיאמי של דייויד בקהאם. בינתיים ב"לאקיפ" מדווחים שפריז סן ז'רמן ממש לא משוכנעת כעת לגבי הארכת חוזהו של השחקן.

"הוא היה מאוכזב וכעוס", נכתב ב"קלארין". "באולה" הוסיפו: "אין ספק שהוא לא אהב את השריקות מהיציעים". הדברים הללו מגיעים על רקע האימון שהחמיץ הכוכב - עדיין לא ברור מדוע - לקראת סוף השבוע שעבר. כריסטוף גאלטייה סירב להתייחס לשריקות הבוז, אך לפני המשחק הוא אמר לתקשורת הצרפתית, בהתייחסו לבוז שנשמע אחרי ההפסד לבאיירן מינכן: "אין סיבה לשרוק בוז לשחקנים שלנו שנתנו את המקסימום. למה שישרקו לליאו?"

שחקן העבר של נבחרת צרפת ביצ'נטה ליזארזו נשאל על הסוגיה ואמר: "הייתי רוצה שליאו יאריך את החוזה בעונה נוספת, הוא השחקן הטוב בהיסטוריה. השאלה היא האם יש לו מוטיבציה לזכות בליגת האלופות, או בתואר גדול עם פריז?"

"שינוי קבוצה בסיום העונה נראה בלתי נמנע", נכתב באתר Goal.Com. "פריז לעולם לא תרגיש כמו בית עבור מסי. לא נראה שהוא מחויב לקבוצה הזו, כשם שהיה מחויב בקאמפ נואו או בנבחרת ארגנטינה". לפי הסוכן ז'רום מירי, שמתמחה בהעברות ל-MLS, "יש סיכוי של 10-20 אחוז שמסי יגיע לארצות הברית, כי מציעים לו פרויקט יוצא דופן".

מסי התנחם בזרועות ילדיו - מספר שעות לאחר תום המשחק, אשתו אנטונלה פרסמה את התמונה הבאה באינסטגרם, תחת הכיתוב: "האב הטוב בעולם":

"אם שום דבר לא ישתנה, פריז סן ז'רמן לאט לאט הולכת לשקוע", ניתח הפרשן דניאל ריולו. "כך זה נראה כרגע, אבל כולם ממשיכים לעצום עיניים". בצרפת טוענים שמעמדו של כריסטוף גאלטייה ממשיך להתערער, אף שזה התעקש בסיום: "אני לא מודאג מהעתיד שלי, רק מנסה לוודא שנזכה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully