וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד שוקלים לשנות את החוקים כדי שמסי ישוב, פ.ס.ז' לא מוותרת

אחרי שבברצלונה הצהירו על רצונם להשיב את הארגנטינאי, דווח שנשיא "לה ליגה" יסייע. העיתונאי הבכיר שמקורב לפרעוש: "הוא מחכה להצעה רשמית"

אנטונלה מסי רוקדת עם ליאו מסי במסיבה של שחקני נבחרת ארגנטינה/אינסטגרם

הדרמה בכל הנוגע לעתידו של ליאונל מסי נמשכת. הבוקר (שישי) אישרה ברצלונה באמצעות סגן הנשיא שאכן מתנהלות שיחות להחזרת "הפרעוש", שמסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית בפריז סן ז'רמן, וכעת גם העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול מרשת "TYC", שנחשב בכיר ומקורב למסי, רומז שהחזרה לקטלוניה בהחלט הופכת ריאלית מיום ליום.

אדול טען הערב שפריז סן ז'רמן לא מוכנה לוותר על ליאונל מסי כל כך מהר ושבכוונה להגיש לו הצעה חדשה ומשופרת בימים הקרובים. עם זאת, הטענה היא שמסי עדיין לא הסכים להצעה הקודמת שהונחה בפניו ומכיוון שההחלטה שלו אינה נוגעת להיבטים כלכליים, הוא צפוי להמשיך ולהמתין להצעה רשמית מברצלונה.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ממתין להצעה הרשמית מברצלונה. מסי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

גם העיתונאי פבריציו רומאנו שכבר עשה לעצמו שם של "מומחה העברות העולמי", אישר את הפרסום הבוקר בספרד על שיחות שמתנהלות בין צ'אבי למסי: "צ'אבי מתקשר אליו שוב ושוב ומתעקש בשיחות עם אנשי ברצלונה שמסי צריך לחזור. העובדה שצ'אבי מאמן את ברצלונה מאוד חשובה, אבל מסי גם מתרשם מהכושר בו נמצאת ברצלונה".

לטענת רומאנו, כפי שכבר נכתב לאחרונה לא פעם, מסי ויתר בשלב זה על הרעיון לעבור לאינטר מיאמי בטענה שהמונדיאל שינה את חשיבתו והוכיח לו שהוא יכול לפחות למשך שנתיים או שלוש להישאר "המלך של אירופה".

עוד בוואלה!

פשוט מדהים: אוטאמנדי קעקע על עצמו את דמותו של ליאו מסי

לכתבה המלאה
ליאונל מסי על הספסל של ברצלונה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
בספרד שוקלים לשנות את החוקים כדי לראות אותו ב"לה ליגה"/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

במקביל לדיווחים הללו, העיתונאי מאנו סיינס דיווח היום שחאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, "משוגע על הרעיון שליאונל מסי יחזור לברצלונה" ועל כן פועל כדי לשנות את ההגבלות הכלכליות שחלות על קבוצות הליגה החל מהעונה הבאה במטרה לסייע להן, החלטה שתסייע בעיקר לברצלונה במצבה הנוכחי ואולי תאפשר לה להציע למסי את החוזה שיחזיר אותו גם מבלי לבצע מכירת חיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully