וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה נכנס לספרי ההיסטוריה, אנצ'לוטי: "אם ירצו אותי אשאר עד 2032"

זוכה כדור הזהב חגג מול ויאדוליד את השלושער המהיר בקריירה וצמצם את הפער מרוברט לבנדובסקי. מאמן ריאל מדריד שלח מסר לגבי עתידו, וגם: כל המספרים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

ריאל מדריד תאבד ככל הנראה את תואר האליפות לטובת ברצלונה שמקדימה אותה ב-12 נקודות, אבל קארים בנזמה עדיין שואף לסיים כמלך שערי הליגה הספרדית והערב (ראשון) התקרב לרוברט לבנדובסקי עם השלושער המהיר בקריירה שלו. זוכה כדור הזהב נהנה משני בישולים של ויניסיוס (29 ו-32) ואז הוסיף גולאסו במספרת אחרי הכנה של רודריגו (36) כשהבלאנקוס חגגו את הניצחון הכי גדול שלהם העונה - 0:6 על ויאדוליד האומללה.

כעת לבנזמה 14 שערי ליגה - שלושה פחות מלבנדובסקי שהבקיע אמש את ה-17 שלו בניצחונה של ברצלונה 0:4 על אלצ'ה. בעונה שעברה זכה הצרפתי בתואר הפיצ'יצ'י עם 27 שערי ליגה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לראשונה, שלושער במדי ריאל עוד לפני ההפסקה. קארים בנזמה חוגג/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

המספרים

* זה השלושער הכי מהיר בקריירה של בנזמה והראשון שלו במחצית הראשונה בתקופתו במדי ריאל מדריד - תוך 6:30 דקות.

* למרות זאת, לא מדובר בשלושער הכי מהיר בתולדות המועדון אלא השלישי ברשימה. פהיניו עשה את זה תוך ארבע דקות מול נסטיק ב-1950 ופרננדו היירו תוך שש דקות ב-0:7 על אספניול באפריל 1992, במשחק בו כבש רביעייה.

* בלה ליגה, זה השלושער הכי מהיר מאז שחלוץ צרפתי אחר, קווין גמיירו, חגג שלישייה תוך 4:45 דקות במדי אתלטיקו מדריד מול ספורטינג חיחון בפברואר 2017.

* שחקנים קודמים שכבשו שלושער במדי ריאל עוד במחצית הראשונה: כריסטיאנו רונאלדו בארבעה מקרים בין 2011 ל-2015 (מול מלאגה, גרנאדה, חטאפה ואספניול), רוד ואן ניסטלרוי ב-2006 (מול אוסאסונה) ואיבן סמוראנו בקלאסיקו ב-1995.

* בנזמה הפך לשחקן הראשון בתולדות ריאל שהבקיע לפחות 20 שערים (בכל המסגרות) ב-11 עונות שונות.

* אדן הזאר, שקיבל דקות ראשונות בליגה הספרדית מאז ספטמבר 2022, בישל בתוספת הזמן ללוקאס ואסקס ורשם בכך את האסיסט הראשון שלו בלה ליגה מאז אוגוסט 2021 (נגד אלאבס).

* כאמור, זה הניצחון הכי גבוה של ריאל העונה. ה-0:6 הקודם היה גם הוא בבית, מול לבנטה במאי אשתקד.

עוד בוואלה!

ברצלונה מריחה את האליפות, מסי "התרגש מהקריאות לעברו בקאמפ נואו"

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
הקבוצה שלו התחברה בזמן. אנצ'לוטי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד אמר לאחר המשחק: "החלק האחרון של העונה החל היום. יש לנו תחושות טובות אחרי המשחק הזה. החלוצים שלנו נמצאים בפורמה טובה. בנזמה, אסנסיו, ויניסיוס ורודריגו שיחקו טוב מאוד".

על עתידו בריאל מדריד: "העתיד שלי? לא אדבר על זה בחודשיים הקרובים. אני רגוע ומרוכז בעונה הזו. אני רוצה לסיים את החוזה שלי שיפוג ב-2024. אם ריאל מדריד תרצה אותי, אשאר עד 2034".

על מפגש הגומלין מול ברצלונה בגביע: "אנחנו מוכנים לבארסה ב-100 אחוז. רוצים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully