וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מריחה את האליפות, מסי "התרגש מהקריאות לעברו בקאמפ נואו"

בזמן שהמוליכה רמסה בחוץ את אלצ'ה, חלק מאוהדי הקבוצה קראו בשמו של אלילם בקאמפ נואו במשחקי הליגה שמארגן ג'רארד פיקה. אגוארו: "הוא הבחין בכך שקוראים בשמו"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל גם ריאל מדריד כבר יודעת: אף קבוצה לא תיקח מברצלונה את תואר האליפות העונה. אחרי שניצחו בקלאסיקו ופתחו פער של 15 נקודות בפסגה, הקטלאנים הביסו כצפוי 0:4 את אלצ'ה היורדת הבטוחה ופתחו פער בלתי מחיק של 15 נקודות בפסגה לפני שריאל תשלים את המשחק שלה נגד ריאל ויאדוליד. צ'אבי פתח עם לבנדובסקי, אנסו פאטי ופראן טורס בהתקפה ושלושתם גמלו לו עם שערים. לבנדובסקי כבש צמד ופאטי כבש שער יפה אחרי שאבא שלו פתח פה על המועדון וטען שהבן שלו חייב לעזוב את המועדון בגלל מיעוט הדקות שלהן הוא זוכה.

רוברט לבנדובסקי חוגג עם גאבי ברצלונה. GettyImages
מריחים את האליפות. גאבי ולבנדובסקי/GettyImages

צ'אבי התייחס לאחר המשחק להחלטה להציב את אריק גרסיה כקשר אחורי ואמר: "זה היה הרעיון של ג'ורדי קרויף. היה לנו משחק ידידות עם קבוצת המילואים ואריק תפקד שם מצוין וגם היום הוא עשה את העבודה בצורה טובה".

על המשחק של ברצלונה: "היו הרבה דברים חיוביים במשחק הזה. היכולת של אריק גרסיה וגם הגולים של אנסו ופראן טורס. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות, היה משחק מצוין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סרחיו אגוארו שחקן ברצלונה. רויטרס
"הקריאות למסי השפיעו עליו". אגוארו/רויטרס

אגב, בזמן שברצלונה שיחקה נגד אלצ'ה, חלק מאוהדי ברצלונה הגיעו לראות את משחקי ה"קינגס ליג", הליגה שמארגן ג'רארד פיקה שכוללת שחקני עבר וגם כמה סלבס מקומיים. אחד השחקנים שמשחקים שם הוא סרחיו אגוארו. מתברר שחלק מאוהדי בארסה צעקו את שמו של מסי במהלך המשחקים ואגוארו התייחס לכך ואמר: "מסי הבחין בזה שקוראים בשמו. הקריאות האלו השפיעו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully