וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בין אלופות: מילאן הביסה 0:4 את נאפולי בחוץ

10 ימים לפני המפגש ברבע גמר האלופות, האלופה היוצאת התעללה בזו שבדרך וחזרה למקום השלישי. רפאל לאאו כיכב עם צמד, בניצחון הכי גבוה של הרוסונרי בנאפולי מאז 1992. לאציו התבססה במקום השני, גם רומא ניצחה

תקציר: רומא - סמפדוריה 0:3/ספורט1

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם 0:4 מהדהד של האלופה היוצאת מילאן באצטדיונה של האלופה שבדרך נאפולי. עוד לפני כן, לאציו השנייה ניצחה 0:2 בחוץ את מונצה ורומא גברה 0:3 על סמפדוריה ונצמדה לאינטר במקום הרביעי.

ברהים דיאס שחקן מילאן כובש לרשת נאפולי. רויטרס
בישול ושער תוך שמונה דקות. ברהים דיאס כובש/רויטרס

נאפולי - מילאן 4:0

האלופה שבדרך פנטזה על טקס העברת הכתר, אבל האלופה הנוכחית סיפקה הצהרת כוונות, 10 ימים לפני שהן נפגשות שוב ברבע גמר ליגת האלופות. מילאן חזרה למקום השלישי עם רביעייה מהדהדהת וחגגה את ניצחון הכי גבוה שלה בנאפולי מאז ה-1:5 בנובמבר 1992 (עם רביעייה של מרקו ואן באסטן). ג'יו סימאונה פתח בהתקפת המארחת בהיעדרו של ויקטור אוסימן הפצוע, אבל המשחק היה כל כולו של הרוסונרי.

בדקה ה-17 ברהים דיאס שלח את רפאל לאאו שהקפיץ באלגנטיות מעל אלכס מרט, ואחרי שמונה דקות הספרדי הטעה ברחבה את מריו רוי והרשית בעצמו. לאאו השלים צמד עם תרגיל נפלא בצד שמאל ובעיטה חזקה אל הרשת בדקה ה-59, אחרי חילוץ כדור מרשים של סנדרו טונאלי במרכז השדה. את החגיגה חתם המחליף אלכסי סאלמאקרס, שקיבל מסדרון פנוי מההגנה הרדומה וגלגל בין רגליו של מרט בדקה ה-67 את שערו הראשון העונה בסרייה A. הפסד שני תוך חודש לנאפולי (אחרי הפסד בודד ב-24 המחזורים הראשונים), אבל הפער בפסגה עדיין עצום והסקודטו הראשון מאז 1990 לא מוטל בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קים מין-ג'ה, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה שחקני נאפולי מאוכזבים. רויטרס
ההגנה של נאפולי קרסה. קים מין ג'ה עם אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה/רויטרס

מונצה - לאציו 2:0

ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים ללאציו, שמבססת את מעמדה במקום השני וצועדת בבטחה לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שלוש שנות היעדרות. מונצה הרגועה (15 נקודות מעל הקו האדום) לא ממש הפריעה למתיאה זקאני לפרוץ בשמאל ולבשל בדקה ה-13 לפדרו הוותיק שבעט שטוח אל הרשת. מנגד, סטפנו סנסי כמעט השווה עם נגיחה לקורה (19) ואנדראה פטאניה נעצר אצל איבן פרובדל (33), לפני שבדקה ה-56 היה זה סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שסובב כדור חופשי נפלא אל החיבורים מ-20 מטרים וקבע את תוצאת המשחק. הקשר הסרבי חגג שער מספר 65 בכל המסגרות והפך לשיאן הכובשים הזרים של המועדון בכל הזמנים.

שחקני לאציו חוגגים עם סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. רויטרס
שיאן השערים הזר של לאציו. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

רומא - סמפדוריה 0:3

הג'אלורוסי התאוששו משני הפסדי הליגה שהיו לפני פגרת הנבחרות ונצמדו למקום הרביעי. סמפדוריה שנמצאת בדרך הבטוחה לסרייה B התגוננה היטב במשך דקות ארוכות, נעזרה בקורה שמנעה שער מג'ורג'יניו ויינאלדום (36) והשוער ניקולה רבאליה סיפק הצלה כפולה (43), אבל ג'ייסון מוריו הורחק בצהוב שני (52) וחמש דקות לאחר מכן ניצל ויינאלדום את היתרון המספרי ונגח פנימה מחמישה מטרים את שערו השני מאז חזר מפציעה, אחרי הרמה טובה של נמניה מאטיץ'. פנדל של פאולו דיבאלה בדקה ה-88 וקינוח של סטפן אל שעראווי בתוספת הזמן, מנעו 0:1 שלישי ברציפות של רומא על סמפ.

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן רומא חוגג שער. Silvia Lore, GettyImages
מתחיל להשפיע. ג'ורג'יניו ויינאלדום חוגג/GettyImages, Silvia Lore

משחקים נוספים

בולוניה - אודינזה 0:3
לבולוניה: שטפן פוש (3), ניקולה מורו (12), מוסא בארו (49)

ספציה - סלרניטנה 1:1
לספציה: מתיאה קלדארה (עצמי, 43). לסלרניטנה: אלדר שומורודוב (70)

משחקי יום שני באיטליה

אמפולי - לצ'ה

ססואולו - טורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully