וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מסי יעשה את הבלתי אפשרי כדי לחזור לברצלונה"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 18:53

מאמן סיטי אומר שהארגנטינאי יעשה הכל על מנת לשוב לקבוצת נעוריו, וטוען: "אני יודע שגם לאפורטה עושה הכל כדי שהוא ישוב, ושהמועדון ייפרד ממנו כראוי, הוא הגדול מכולם"

בלינגהאם לא לבד: שערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

בימים בהם עתידו הלא ברור של ליאו מסי מסעיר את חובבי הכדורגל, פפ גווארדיולה דיבר על הנושא בריאיון ב-ESPN ובו הבטיח שהארגנטינאי "יעשה את הבלתי אפשרי כדי לחזור לברצלונה".

מאמן מנצ'סטר סיטי אומר ש"בתור חבר מועדון בברצלונה, יש לי את שני המקומות שלי בקאמפ נואו" ושהוא מקווה "שיום אחד נוכל להיפרד מליאו כפי שמגיע לו". הכוכב הארגנטינאי, שחוזהו בפריז סן ז'רמן מסתיים הקיץ, כמובן מבוקש מאוד בקבוצת נעוריו, אך לא ברור אם לבארסה יש את היכולת הכלכלית להחזירו על רקע מצבה הפיננסי.

במהלך הראיון, פפ טוען שליאו מסי לדעתו "הוא השחקן הגדול בכל הזמנים. בעשורים האחרונים ברצלונה הייתה 'בום' וזה לא היה אפשרי בלעדיו. ואני לא מדבר על מספרים, אלא על טוהר המשחק, היופי, האסתטיקה, האפקטיביות, הכל".

מנג'ר ברצלונה פפ גווארדיולה חוגג עם שחקנו לאונל מסי. רויטרס
מה בארסה הייתה בלעדיו? פפ יודע מי המלך/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עזיבתו של מסי לפני שני קיצים הייתה הלם עבור הקבוצה הקטאלונית. גווארדיולה אמר ב-ESPN ש"אף אחד לא היה מאמין שזה ייגמר ככה. אני יודע שלנשיא לאפורטה יש הערכה רבה לליאו ומאז שהוא עזב הוא התייחס לעובדה שמגיעה לו פרידה, בהתאם לאישיות הנהדרת שהוא. ליאו עזר למועדון שלנו, ברצלונה, להיות הרבה יותר גדול מאשר כשהגיע. כשאדם כזה גדול, מגיע לו לעזוב בצורה יפה".

פפ מקווה ש"יבוא היום שבו אהיה במקומי ביציע, ואוכל לקום ולמחוא לו כפיים ולהיפרד ממנו, כפי שמגיע ליאו". זה תלוי בכך שברצלונה תוכל להיענות לבקשות של הנהלת הליגה הספרדית, ולרשום את מסי. "אני יודע שלאפורטה הולך לנסות לעשות את זה, וגם ליאו, ושהוא ומשפחתו הולכים לקבל את כל האהבה שיש לכולנו אוהדי ברצלונה על כל התודה והכבוד שהוא נתן למועדון", הבטיח .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully