וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: סרג'יו בוסקטס יעזוב את ברצלונה בתום העונה

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 12:25

השריד האחרון מהשושלת של פפ גווארדיולה הודיע שלא ימשיך במועדון: "החלטה לא קלה, אבל הגיע הזמן". היעד הבא יהיה סעודיה? צפו בסרטון הפרידה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.5/ספורט1

סוף עידן בברצלונה: סרג'יו בוסקטס, אחד הסמלים הכי גדולים של הקטלאנים, עוזב רשמית את הקבוצה בתום העונה. כך הודיע היום (רביעי) המועדון באתר הרשמי שלו. בוסקטס, שהיה שותף לכל ההישגים הגדולים של המועדון בשני העשורים האחרונים, כולל הזכיות בליגת האלופות עם גווארדיולה ומסי, צפוי על פי כל הדיווחים לשחק בעונה הבאה בערב הסעודית.

"היה עבורי כבוד גדול ללבוש את החולצה עם הסמל של ברצלונה", אמר בוסקטס, "זו היתה החלטה לא קלה אבל הגיע הזמן. אני מודה לכל מי שליווה אותי במסע הזה, כולל הצוות המקצועי והאוהדים".

סרג'יו בוסקטס ברצלונה. GettyImages
גם הוא עוזב. בוסקטס/GettyImages

בוסקטס יעזוב את ברצלונה אחרי 18 עונות נהדרות במועדון שבו הוא גדל. בוסקטס רשם את הופעת הבכורה שלו בבוגרים אי שם ב-2008 במשחק ליגה נגד סנטנדר והפך לבורג מרכזי בקבוצה שזכתה בשישה תארים בשנה אחת לאחר מכן.

בוסקטס הפך לקפטן של ברצלונה בשנתיים האחרונות ואחרי הפרישה של פיקה, הוא הפך לשריד האחרון מהשושלת של גווארדיולה יחד עם ג'ורדי אלבה הוותיק. בוסקטס, שנחשב לאחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם בעשור האחרון, הבקיע בסך הכול 18 שערים ובישל 40 נוספים. הוא גם שיחק בקלאסיקו מול ריאל מדריד יותר מכל שחקן אחר עם 48 הופעות נגד ריאל מדריד, 23 מתוכן הסתיימו בניצחון. בוסקטס היה שחקן משמעותי מאוד גם העונה ושיחק 2,087 דקות אצל צ'אבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully