וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לאחר החתימה: "הגשמת חלום". מנכ"ל באיירן: "שוער מוכח"

השוער התרגש לאחר החתימה: "כששמעתי שבאיירן מתעניינת, רק רציתי כבר להצטרף". דריסן פירגן: "יש לפרץ המון כישרון, הוא מוכח ברמה הבינלאומית"

מכבי תל אביב נפרדת מדניאל פרץ/ספורט1

כשהשמועות על מעבר אפשרי של דניאל פרץ לבאיירן מינכן החלו בשבוע שעבר, מעטים האמינו שהעסקה אכן תושלם. אך זה בדיוק מה שקרה הערב (שישי), כשהשוער בן ה-23 חתם באופן רשמי בשורות אחת הקבוצות הגדולות בעולם.

פרץ אמר לאחר החתימה: "לשחק במועדון גדול כמו באיירן מינכן זהו החלום של כל שחקן. כששמעתי שבאיירן מתעניינת בי, הייתה לי משאלה אחת ויחידה: שהמעבר הזה יתגשם. אני רעב מאוד לקראת מה שיגיע".

מנכ"ל באיירן יאן כריסטיאן דריסן אמר לאחר החתימה: "עם דניאל פרץ, אנחנו עמוקים מאוד בעמדת השוער, ומלאים בשחקנים עם פוטנציאל לעתיד. דניאל שוער עם המון כישרון. בגילו הצעיר כבר יש לו יכולות מוכחות לא רק ברמה המקומית, אלא גם בתחרויות בינלאומיות".

דניאל פרץ לצד מנכ"ל באיירן מינכן יאן כריסטיאן דריסן. מתוך האתר הרשמי של באיירן מינכן, אתר רשמי
החלום התגשם. פרץ לצד מנכ"ל באיירן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של באיירן מינכן

עוד על דניאל פרץ

עוד בוואלה!

תור פרץ: השיקולים והמשוכות של השוער בבאיירן

לכתבה המלאה

פרץ גדל במכבי תל אביב ואחרי שסיים את דרכו בקבוצת הנוער, הושאל בעונת 2019/20 לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב הוא שימש כמחליפו של דניאל טננבאום, אבל בעונה הבאה, 2021/22, כבר השתלט על עמדת השוער הראשון עם יכולת גבוהה במפעלים בישראל ובקונפרנס ליג.

ההופעות המרשימות של השוער בליגה, זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת ישראל והוא המשיך להשתייך גם לנבחרת הצעירה ברגעים החשובים של מוקדמות אליפות אירופה. פרץ רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022, ובקיץ האחרון הצטיין בין הקורות של הנבחרת הצעירה, שהעפילה עד חצי גמר היורו.

היכולת שלו בנבחרת הצעירה, בין היתר במשחק הראשון ביורו נגד גרמניה, העניקה לו הרבה תשומת לב. לאורך כל הקיץ פרץ הוזכר כמועמד לקבוצות בליגות חזקות דוגמת צרפת, גרמניה והולנד ולבסוף הוא נחת בלא אחרת מאשר באיירן מינכן.

הארי קיין ושחקני באיירן מינכן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
סוללת כוכבים בלתי נגמרת. שחקני באיירן מינכן/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

באיירן מינכן היא כמובן אחד המועדונים הגדולים בעולם. רק לאחרונה רכשה קבוצת הפאר את הארי קיין מטוטנהאם תמורת כ-100 מיליון יורו ובסגל שלה שחקנים רבים מנבחרות גרמניה, צרפת, קרואטיה ועוד. במונדיאל 2022 היו לה 16 נציגים בסגלים השונים, פחות רק מברצלונה (17).

באיירן מינכן זכתה ב-11 אליפויות ברציפות והיא השיאנית הגרמנית עם 33 צלחות. היא חברה קבועה בליגת האלופות, זכתה בה 6 פעמים ובארון הגביעים שלה בין היתר יש גם 20 גביעים גרמניים, גביע אופ"א, גביע אירופה למחזיקות גביע ו-4 גביעים של אליפות העולם לקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully