וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא החתמה טיפוסית": אנשי המפתח מאחורי המעבר של דניאל פרץ?

לפי "פורבס", כריסטופר פרוינד (שהנחית את גלוך בזלצבורג) ומאמן השוערים החדש דחפו לצירוף שחקן מכבי ת"א לבאיירן: "צריך לכתוב ספר על החלון הזה"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

דניאל פרץ יערוך הערב (חמישי, 20:00, ספורט2) את משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב. מחר הוא כבר אמור לעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה רשמית בבאיירן מינכן, ובגרמניה מעריכים שייכלל בסגל כבר ביום ראשון הבא.

בתקשורת העולמית ממשיכים לעסוק בחידת השוער הישראלי. "בכך הסתיים חיפוש בן חודש של באיירן", כתב מנואל ווט ב"פורבס". "בין אם מנואל נוייר יצליח להיות כשיר אחרי הפציעה - זה עדיין לא ברור. באיירן החליטה שלא להחתים לו מתחרה ישיר על העמדה, אלא הלכה על פיתרון מחוץ לקופסה עם פרץ".

ווט נתן את הקרדיט להחתמה למנהל הספורטיבי החדש, כריסטופר פרוינד - אותו פרוינד שהחתים את אוסקר גלוך ברד בול זלצבורג: "זה מרגיש כמו החתמה של פרוינד. הוא יצטרף רשמית רק ב-1 בספטמבר, אבל זו מרגישה כמו החתמה של רד בול ולא כמו החתמה טיפוסית של באיירן. אולי זה מבשר גם על שינוי לעתיד".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. מאור אלקסלסי
מעבר מרתק. פרץ/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה! ספורט

לחשבון כמו גלוך, אבל עם אופק: עסקת דניאל פרץ מהצד הצהוב

לכתבה המלאה

דמות מפתח נוספת, לפי "פורבס", היא מאמן השוערים מיכאל רכנר: "הוא הוחתם בעונה שעברה כמחליף של מאמן השוערים הקבוע של נוייר, טוני טפאלוביץ', והיה מאוד חשוב במציאת שוער כעת. אולי יום אחד, ייכתב ספר על החלון הלא שגרתי הזה של באיירן, ואחד ממנו יוקדש לחיפוש אחר שוער. יהיה מעניין מאוד להבין איך עלה השם של פרץ".

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58712 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43451 משתתפים

ווט הכריע וכתב: "ההתאקלמות של פרץ לחלק האחורי ולסגנון המשחק של באיירן, בו השוער צריך להתחיל בהתקפות, יכריעו האם הישראלי יהיה פשוט גיבוי לסוון אולרייך, או שמא אפילו מתחרה ישיר עם נוייר על עמדת השוער הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully