וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחשבון כמו גלוך, אבל עם אופק: עסקת דניאל פרץ מהצד הצהוב

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 9:53

הסכום המיידי יהיה כמו זה שנשאר מה-7 מיליון יורו על קשר זלצבורג, אבל בעסקת דניאל פרץ מכבי תל אביב יכולה לעשות עוד מיליונים. השוער יפתח מול צלייה (ה', 20:00, ספורט2) ויטוס בסוף השבוע לבדיקות רפואיות וחתימה על החוזה לארבע שנים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: בני סכנין - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

עסקת דניאל פרץ, שהושלמה הלילה (בין שלישי לרביעי), תכניס למכבי תל אביב בכל הקשור למזומן באופן מיידי, אותו סכום שנכנס לקבוצה ממכירת אוסקר גלוך. גלוך אמנם נמכר ב-7 מיליון יורו לרד בול זלצבורג, אבל לשחקן ולסוכנו היו 30 אחוז מהכרטיס (2.1 מיליון יורו), ומכאן שמכבי תל אביב השאירה לעצמה מתוך 7 מיליון היורו רק 4.9 מיליון יורו.

בעסקת פרץ, הסכום המיידי שייכנס לצהובים הוא 5 מיליון יורו, אבל לקבוצה יישארו אחוזים ממכירה עתידית, אם תהיה כזו, ולא פחות חשוב - בונוסים שמכבי תל אביב תקבל כאשר פרץ ישחק בגרמניה, ובוודאי שגם בליגת האלופות. לא מעט שוערים שהיו בבאיירן מינכן בשנים האחרונות לא זכו לשחק אפילו פעם אחת בקבוצה, אבל במכבי תל אביב מאמינים מאוד בשוער שלהם ומשוכנעים שגם האחוזים והבונוסים על הופעות יכניסו כסף נוסף למועדון.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זו רק ההתחלה. פרץ/ברני ארדוב

עוד על דניאל פרץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרץ עצמו התאמן אתמול בקרית שלום, כאשר היה לו ברור שהדברים עומדים להיסגר. לפי התרגול, היה לו ברור גם שיפתח מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) מול צלייה הסלובנית בפלייאוף הקונפרנס ליג. מבחינת הלו"ז שלו, הוא אמור לטוס למינכן לכל המאוחר ביום ראשון הבא, ייתכן שעוד קודם לכן, כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות.

מכבי תל אביב התעקשה על זה שישחק ביום חמישי בבלומפילד - זה היה תנאי שלא היתה מוכנה לוותר עליו, ובאיירן הסכימה לכך. מחר, אם כך, יערוך פרץ את סיבוב הפרידה הרשמי והסופי שלו מאוהדי הקבוצה.

מי הוא ספורטאי השנה?

בלסינג אפריפה
שגיא מוקי
ארטיום דולגופיאט
אופיר חיים
דניאל פרץ
מארו טפרי
58718 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שחר טיבי
קטי ספיצ'קוב
אנסטסיה גורבנקו
לונה צ'מטאי
43457 משתתפים

אשר לאורך המשא ומתן, מכבי תל אביב סוגרת אותו תוך פחות משבוע, זה פחות או יותר קצב הזמנים של מיץ' גולדהאר עם מכירת שחקנים, כך היה גם במקרה ג'ורג'ה יובאנוביץ' שעבר לבאזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully