וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נסגרה עסקת דניאל פרץ, ימריא בסוף השבוע למינכן

לפי פבריציו רומאנו, באיירן מינכן תשלם למכבי תל אביב 5 מיליון יורו, לצד בונוסים, השוער המוכשר יחתום לחמש שנים: "הוא ישחק עם הצהובים ביום חמישי, ואז יטוס לבדיקות רפואיות". ייאבק עם אולרייך ולאחר מכן עם מנואל נוייר

דריבל, 22.8/עריכה: זיו שטיינר

אחת העסקאות הגדולות אי פעם בכדורגל הישראלי, בטח לכדורגלן ישראלי, בדרך להיסגר. אחד העיתונאים הבכירים ביבשת, פבריציו רומאנו, דיווח בשעות הבוקרות המוקדמות כי העסקה סגורה לגמרי: באיירן מינכן תשלם למכבי תל אביב 5 מיליון יורו, לצד בונוסים, ופרץ יחתום לחמש שנים: "הבדיקות הרפואיות יהיו בסוף השבוע, כי פרץ ישחק עם מכבי תל אביב ביום חמישי. לאחר מכן, הוא יטוס למינכן".

ב"סקיי ספורטס גרמניה" דווח אתמול בלילה על דברים דומים, זאת אחרי שיחות חיוביות בין שני הצדדים שנערכו בשעות האחרונות. פרץ יאבק עם סוון אולרייך על אפודת השוער הראשון, כאשר מנואל נוייר עדיין מחלים מפציעה קשה וצפוי לחזור רק בעוד כחודשיים וחצי למגרשים.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
מתקרב לבאיירן מינכן. פרץ/אריאל שלום

פרץ גדל במכבי תל אביב ואחרי שסיים את דרכו בקבוצת הנוער, הושאל בעונת 2019/20 לבית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית. בעונה הראשונה שלו במכבי תל אביב הוא שימש כמחליפו של דניאל טננבאום, אבל בעונה הבאה, 2021/22, כבר השתלט על עמדת השוער הראשון עם יכולת גבוהה במפעלים בישראל ובקונפרנס ליג.

ההופעות המרשימות של השוער בליגה, זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת ישראל והוא המשיך להשתייך גם לנבחרת הצעירה ברגעים החשובים של מוקדמות אליפות אירופה. פרץ רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת במשחק ידידות נגד קפריסין בנובמבר 2022, ובקיץ האחרון הצטיין בין הקורות של הנבחרת הצעירה, שהעפילה עד חצי גמר היורו.

היכולת שלו בנבחרת הצעירה, בין היתר במשחק הראשון ביורו נגד גרמניה, העניקה לו הרבה תשומת לב. לאורך כל הקיץ פרץ הוזכר כמועמד לקבוצות בליגות חזקות דוגמת צרפת, גרמניה והולנד ולבסוף הוא נוחת בלא אחרת מאשר באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully