וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "דניאל פרץ הוא מנואל נוייר 2.0. יש לו כישרון אדיר"

מנהלה המקצועי של מכבי נתניה, ששיחק בבונדסליגה, שיבח את השוער שעתיד לחתום בבאיירן: "הוא 'רוצח' בפנדלים, תמיד רוצה להתפתח"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל דניאל פרץ יהפוך בימים הקרובים, קרוב לוודאי, לשוערה של לא אחרת מאשר באיירן מינכן הגדולה ויחלוק את אותו חדר הלבשה יחד עם הארי קיין, לירוי סאנה, תומאס מולר ושחקנים אגדיים נוספים. מי שמכיר היטב את פרץ וגם הכדורגל הגרמני הוא אלמוג כהן, היום מנהלה המקצועי של מכבי נתניה.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב בחימום. דני מרון
"נוייר הישראלי". דניאל פרץ/דני מרון

עוד על מעברו הצפוי של דניאל פרץ

עוד בוואלה! ספורט

כמיליון יורו עם אפשרות ל-3: הרווח של מכבי תל אביב והיריבה הבאה

לכתבה המלאה

כהן, ששיחק בעבר בנירנברג וגם באינגולשטאדט, התראיין ל"בילד" הגרמני וירה: "דניאל הוא מנואל נוייר 2.0. הוא כישרון גדול מאוד עם חבילה כללית טובה ששולט ברחבה שלו".

"אני עוקב אחריו ארבע שנים", הוסיף כהן, "הוא עשה התפתחות אדירה. קיבלנו טעימה באליפות אירופה לנבחרות צעירות כמה הוא קטלני בעצירות פנדלים, שם הוא הציל שני פנדלים. הוא חזק מבחינה מנטאלית ותמיד רוצה להתקדם. הוא עדיין יכול לעשות כמה טעויות, אבל יש לו את הפוטנציאל והאופי לעבוד בדרך שלו ולהשתלב במנטאליות המנצחת של מועדון כמו באיירן מינכן".

"יש הבדל עצום בין הכדורגל הישראלי לגרמני", הוסיף כהן, "כדי לעזור באמת לבאיירן מינכן פרץ צריך לשפר הרבה אספקטים - גם ברמה הפיזית וגם בהבנת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully