וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל פרץ הוא האדם הנכון להיות שוער ראשון בבאיירן מינכן"

קאלה דרשלר, שאימן את שוער מכבי תל אביב, אמר ל-103FM: "הוא אחד הטובים באירופה, פשוט שור. הוא אישיות מדהימה ומקצוען על"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.8/ספורט1

שוער העבר של מכבי תל אביב, קאלה דרשלר שעובד כיום כמאמן שוערים, הביע דעתו על המועמדות של שוער הצהובים דניאל פרץ לבאיירן מינכן בריאיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM הערב (חמישי). לפי פרסום באיטליה, אלופת הבונדסליגה הציעה 4.5 מיליון יורו תמורת פרץ, שמחזיק בדרכון גרמני.

"דניאל פרץ הוא לא אחד הטובים בישראל, אלא אחד הטובים באירופה", הצהיר דרשלר. "הוא צעיר מאוד ויש לו יותר מ־150 הופעות בליגה אירופית - זה מה שקובע, לא הגביע ולא גביע הטוטו. הייתה לי הזכות לאמן אותו, הוא פשוט שור, בן אדם חזק מאוד, גם מנטלית וגם פיזית".

בהמשך ציין הישראלי-קרואטי כי "בכל הפרמטרים שבאיירן מינכן מחפשת, הוא אדם הנכון - אבל לא כשוער שלישי, אלא כשוער ראשון. לדניאל פרץ יש אישיות מדהימה, הוא ילד מקסים ומקצוען על. יש לו ראש אקדמי, כלומר הוא כל הזמן לומד ומשדרג את האינטליגנציה הספורטיבית שלו. לכן, כל הזמן רואים משהו חדש אצלו".

האזינו לקאלה דרשלר על דניאל פרץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם כלי התקשורת בגרמניה יישרו קו בנוגע למועמדות של פרץ לבאיירן, שמאמנה תומאס טוכל אישר היום כי קבוצתו זקוקה לחיזוק בין הקורות. ב"בילד" טענו ששחקן מכבי תל אביב מעוניין במעבר ומוכן להתחיל את דרכו במועדון הפאר כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully