וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילי פיינגולד חתם על חוזה חדש במכבי חיפה לשלוש שנים

17.8.2023 / 18:30

המגן הימני שהצטיין במדי נבחרת הנוער, נשאר אחרי שהיה קרוב למעבר למילואי אולימפיאקוס: "עכשיו חובת ההוכחה היא עליי"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:3 על סלובן ברטיסלבה במוקדמות ליגת האלופות/ספורט1

המגן הימני עילי פיינגולד חתם היום (חמישי) במכבי חיפה על חוזה חדש לשלוש שנים. פיינגולד הגיע למחלקת הנוער של הירוקים בגיל 16 ואחרי עונה בנערים א', עלה לנוער, זכה עם הקבוצה באליפות והיה שותף לקמפיין ליגת האלופות. הוא חתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו.

חוזהו המקורי של פיינגולד הסתיים בקיץ ואחרי הופעות מצוינות בנבחרת עד גיל 19 בקיץ שעבר ובנבחרת עד גיל 20 בקיץ הנוכחי, הוא עורר עניין מעבר לים. אולימפיאקוס הציעה לו להצטרף ולשחק בקבוצה המילואים שלה, אבל לבסוף הוא החליט להישאר בכפר גלים.

פיינגולד שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 19, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני גאה ומאושר להמשיך במקום שהוא הבית שלי. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי ואעשה הכל כדי להתקדם בקבוצה הבוגרת ולעזור בהשגת המטרות".

גל אלברמן מנהל מקצועי מכבי חיפה, עילי פיינגולד, הסוכן עידן בן אבו. .,
"גאה ומאושר להמשיך במקום שהוא הבית שלי". פיינגולד במרכז/.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים על המשך דרכו של עילי פיינגולד בביתו הירוק. עילי בעל יכולות מנהיגות וכישרון, אשר יכולים לסלול דרכו להפוך לשחקן מוביל בקבוצה הבוגרת בעתיד. מאחלים לעילי המון רגעי אושר בשנים הבאות וכמובן הצלחה גדולה!".

מי שייצא להשאלה הוא רועי אלימלך, כאשר הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב מעוניינות בו. המגן הימני חזר לסגל הירוק לאחר השאלה מוצלחת בהפועל עפולה, אך ייצא להתחשלות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully